Gå til innhold

Damer med former er så fine!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man sammenligner f.eks. Beyonce og Calista Flockhart... Beyonce er veltrent, men har masse flotte former, hun andre er et beinranger uten like. Hadde ikke vært i tvil om hvem jeg hadde valgt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Former er flott, det er sant! :)

Føler meg heldig som har det!

De flotteste damene jeg har sett, har mellom 5 og 10 kilo ekstra!

Man ser ofte mye friskere ut når man har litt ekstra, og da får man en flott utstråling og tiltrekningskraft! :)

Skrevet

Å være 5-10 kilo overvektig er absolutt IKKE flott nei! Utstråling? Tiltrekningskraft? Du prøver bare å overbevise deg selv, tjukka;-)

Skrevet

jeg mener nå at det fineste er en mellomting mellom beyonce og calista. førstnevnte er litt for chubby og sistnevnte er, ja riktig: et beinrangel uten like!

Skrevet

Haha dette minner meg om det samboeren min sier: det er finere med ei jente med litt former enn en liten runkestav!

Og må si meg helt enig i det. Jenter uten lår, pupper og rompe er stygt!

Det finns faktisk en mellomting det å være anorektisk og overvektig.

Skrevet

Likevel.. det skal litt til å se ut som Beonce da ;)

Skrevet

Er vel kanskje litt dårlig gjort å sammenligne de to, det er vel ganske stor aldersforskjell...

Hva med Keira Knightley og Beyonce da, keira er jo kjempetynn og mye penere enn Beyonce. Jeg synes beyonce er litt småkvapsete.

Skrevet

Hver sin smak det. Jeg synes at litt former er fint, men ikke akkurat ditt eksempel. Syns ikke hun er pen. Mange er tynne og pene, andre er veldig overvektige men fortsatt helt nydelige. Syns det er vanskelig å si at alle med former er pene og alle uten er stygge.

Skrevet

Jeg synes folk har begynt å få en tendens til å rakke veldig mye ned på tynne folk i det siste. Jeg synes personlig folk kan ha utstråling og så sunne ut og alt dette uten at vekten har så mye å si. Har venninner både tykke, mellomstor og tynne som er flotte jenter alle sammen:) sett heller pris på mangfoldighet og variasjon damer! tenk så kjedelig det hadde vært om alle var like:)

Skrevet

anonym 18.48. Du må være veldig kravstor når du mener at Keira ikke er pen... Hun er jo veldig vakker hun. Synes Beyonce også er utrolig pen. Flockhart også er jo pen selv om hun er veldig tynn. Husk at mange tynne har store problemer med å legge på seg. Har to venninner med dette problemet, de har så og si prøvd alt og spiser som menn begge to:)

Skrevet

Forskjell på slank og tynn... kan være slank, men med mere kjøtt på kroppen, bredere hofter osv og dermed få mer former. (sånn som Beyonce)

Skrevet

Syns ikke noen av de damene er spesielt pene, du får kalle meg kravstor.

Skrevet

Snakker om en raring her som kalte beyonce for chubby.

Skrevet

Klart det er mange slanke jenter som er flotte og! Men de fleste av de JEG snur meg etter og ser to ganger på, har runde fine former!

Mener noen virkelig at beyonce er tjukk? Tror veldig mange unge jenter har et forvrengt syn på hva som er slank og hva som er tjukk.

Og, siden vi er på denne siden, særlig mødre har ofte litt former. Det hører til og er VAKKERT!:) Selv har jeg vært både "tjukk" og "tynn", og har ikke komplekser for kroppen min. Er vel som de fleste misfornøyd med den noe dager og tenker den kunne vært litt mer veltrent, men jeg synes nå at runde former er det fineste! Og det er det utallige menn som synes og! :) Det er noe med å ha et realistisk syn på hvordan kvinnekroppen "skal" se ut!

Skrevet

Nei, hun er ikke chubby! Hun har en annen kroppsfasong enn den hun ble sammenlignet med -og det du tydeligvis mener er normalen.

Hvorfor er du med på å opprettholde denne syke trenden? At bare radmagre kvinner er fine?

Skrevet

Jeg er enig med ei litt lenger oppi tråden her : det har tydeligvis blitt en trend og rakke ned på tynne mennesker her inne.

Jeg synes begge de nevnte damene er fine jeg...på hver in måte....

Tykkere mennesker finnes helt klart og mange av de er mere fine enn de nevnte også.

Selv er jeg en av tynne som ingen i verden kunne tenke seg, fordi jeg er så skranglete.Ser ivertfall slik ut når alle her inne forteller hva mennene deres foretrekker.

Selv synes jeg at jeg mangler ivertfall 7 kg.Kunne godt hatt 10 kg til også jeg.

Men slike mennesker som alltid må kommentere at jeg er tynn og rett og slett rakker ned på meg hjelper meg ikke akkurat.

Så hold kjeft dere.

Når folk kommenterer så er det stort sett overvektige kvinner, og nå har jeg begynt å svare : ja,noen må jo prøve å holde statistikken litt i sjakk,siden alle er så feite blitt.

Kan de, så kan jeg!!!!!

Har forresten ikke problemer med menn og har aldri hatt det.

Til og med klart og bli gift.Tenk det da!!!!! At han turde det!!!!!!

Skrevet

Jeg er enig, syns det er kjempefint med damer med former!

Altså som har litt rumpe, pupper og lår.

Eg selv veldig tynn, så kunne gitt mye for å legge på meg så jeg fikk litt mere kjøtt på kroppen!

men det vil hvist ikke forbrenningen min ha noe av.

Så slik er det da..

Skrevet

Når det gjelder kropp - så synes jeg nok at de kroppene som er veltrente er de fineste... og dette gjelder både damer som er tynne og damer som har former:) En dvask kropp synes jeg ikke er så veldig tiltrekkende - være det på en tynn eller feit person...

Skrevet

hvor pen må man være da for at du skal synes det? noen kjendiser du synes er pene?:) morro å vite hva du klassifiserer som pent.

Skrevet

Helt enig, damer med former er fint men når de formene blir "utsvingt" sånn som mine former er, istedefor "innsvingt", da er det ikke alltid like fint synes jeg.

Skrevet

det er rart at det er så mye snakk om hvilken størrelse som er normal når det som FAKTISK er normalt er at alle kvinner er forskjellige:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...