Gå til innhold

Jenta mi ligger med hodet ned allikevel!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg vært på ultralyd, og djiiiiiiiiiiiiiiiiiiz så nervøs jeg var!

Men, nå fikk jeg i allefall endelig svar!

Hun ligger IKKE i seteleie!

Legen trodde grunnen til at jordmor ikke fant hodet, er fordi hun ligger så høyt oppe fortsatt! Jordmor kjente rett og slett etter for langt ned.

Også er hun foreløpig stjernekikker da, men jeg håper hun snur på hodet og glir ned i bekkenet snart! :)

Åh, jeg er så utrolig lettet!

Og legen estimerte en vekt på 3100g ved termin, så hun blir ei litta og nett frøken, akkuratt som sin mor! :)

Jeg sender alle dere med setebarn masse *snuseg-støv* og håper barna deres får vett på å snu seg før de kommer ut! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!! =D Fikk den gode nyheten i dag jeg også...

Da kan vi trygt vente på riene.. ;)

Skrevet

Åhh det var godt å høre :-D har tenkt på deg!. Min lille snudde seg mens vi satt på venterommet og ventet på ul. Hehe det var vittig. Men han kan jo enda snu seg med stumpen ned igjen da :-( Skal til jm igjen når jeg er 37 uker. Håper da han lagt seg med hodet laaangt ned ;)

Samme som vekten på min det. Liten og små bebiser liker vi :-D

Håper aaalt elllers går bra med deg :-D

Skrevet

Så bra!!!

Jeg var hos jordmor i går, og hun mente at hun nå hadde snudd seg, men var ikke 100% sikker så jeg skal til UL. Håper hun har rett.

Jeg fikk jo beskjed om at jeg hadde svangerskapsdiabetes på mandag hos lege, og fikk avkreftet dette av jordmor i går.. Så alt i alt er jeg fornøyd :) Merkelig med så mye omstridende info :)

Skrevet

Ja, små beiser er HELT greit for min del! ;)

Det går sikkert helt fint! Og jeg tror verken din gutt eller min jente er dumme nok til å snu seg nå! :D

Nå kan de pent ligge med hodet ned synes jeg! :)

Skrevet

Så kjekt at så mange har fått gode nyheter og babyen har lagt seg rett da!;);)

Nå gjenstår det å se, hadde vært morsomt om babyen her også snur seg innen ultralyden i morgen!:D

Da er det vel nesten ikke flere med setebaby her lengre i så fall?:P

Skrevet

Nei, da tror jeg de fleste sin har snudd seg! :D

Det har helt sikkert din baby og!!!! :)

Skrevet

Nja, kjenner hodet stanger i ribbebena i dag også jeg:S

Men har fortsatt tid på seg da, nermer meg 36 uker nå :)

Krysser fingrene for i morgen, så får vi se om alle får det som de vil! ;o)

Godt å høre din lille ligger i hodeleie når da:)

Får foresten også liten baby, estimert til 3100 ved termin her også ;)

Skrevet

Hurra for små bebiser! :D

Jeg er glad for at ALLE de klærne vi har i 50/56 mest sannsynlig vil passe en god stund! :D

Skrevet

Så utrolig GODT å høre. Har vært oppriktig bekymret for deg og har tenkt mye poå deg altså.

Er jo selv 3 gangs fødende, men her sitter min lille (eller er det store??) jente godt på stumpen sin. Skal inne til sv skaps kontoll i morgen og gruer litt for svar etc der, men kommer til å forlange en vekstestimering. Siste min var på hele 4200 og jeg synest jeg ser at denne her blir på +5 liksom..

Håper veslespira di blir liggende slik nå resten av dett sv skap og at dette her gpår slik du ønsker.

Klem

Skrevet

Jah, de har til å bli liggendes sånn nå. Enda jeg kjenner at det går ekstra utover ribbebeina, når han nå har funnet en ny hobby. Sparke i de med bagge beina. Føles i allefall sånn. Jah jippi for små søte babyer med små søte klær!!!

Skrevet

det var vel en god nyhet ja!hva er forskjell at babyen har fjeset opp og ikke ned?:)første mi hadde fjeset opp.gikk så fort at.det blei vist bare sånn.2 vet jeg ikke,hehe.var alene uten noen kjente.

Skrevet

He-he, jeg må le! :) Det var nå gode nyheter hvertfall!

Da er dere 4 stykker som sannsynligvis har babyen liggende med hodet ned likevel! Også SÅ bekymret som dere har vært, damer...

Her hos meg sitter den lille fortsatt. Men jeg verken var eller er bekymret. Da er det kanskje like greit hvis det blir meg som ender opp med setefødsel eller keisersnitt da, he-he :)

Men er visst en til her oppe med setebaby. - Vi får holde hverandre litt oppdatert etterhvert :)

Skrevet

Ja da er vi 2 da!;)

Rumpa festet godt ned her også, men har begynt å ta det med knakende ro egentlig, regner med jeg får god oppfølging uansett hvilke vei babyen skal ut ;)

Vi får holde hverandre oppdatert vi da, ja ;o)

Skrevet

Åh, det var gode nyheter å få kan jeg tenke meg! :)

Jeg har også en som sitter, så da er vi 3... ;)

Skrevet

Jeg gjelder som en halv person.. siden jordmor er så usikker ;)

Skrevet

Jeg er egentlig ikke så voldsomt bekymret enda jeg oim jeg skal være ærlig.

Dette er min tredje, ting kan meget vel endre seg mange ganger fremover og det skjer jo ikke sjelden at ting ikke fester seg ved 2 og 3 gangs svangerskap.

men kommer med en oppdatering i morgen etter mitt legebesøk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...