Gå til innhold

Termin i går, merker INGENTING. noen andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde termin i går og syns det er utrolig kjedelig at det ikke skjer noen ting med kroppen min. Ikke et minste lite tegn til at noe er på gang... Ikke mensmurringer, ingen slimpropp ikke noe vannavgang, ingen blødning, ikke noe spesielt altså. Kjennes helt likt ut som for to måneder siden og det er frustrerende. JM sa i går at det bare er å vente hun kunne ikke si noe hun heller. Noen andre som har det sånn som meg??? kan vi lage en klagetråd??? blir gæærn. Og forresten, hva er stripping og tøying som mange her snakker om at jordmor gjør? Ikke fått tilbud om det og aner ikke hva det er!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..husk at bare ca 5% av alle barn fødes på termindato. Du er ikke på overtid før 2 uker etter termin, så det er litt dumt å tro at man skal føde AKKURAT på termindato...

Når det er sagt, jeg har all forståelse for at man blir lei og sliten (er lei og sliten nå jeg, og enda har jeg 27 dager til termin)!

Skrevet

Hei!!

Jeg hadde også termin igår! Og merket INGENTING før ut på ettermiddagen og kvelden. På kvelden fikk jeg noen skikkelige vondter med 3-4 minutter mellom.

Måtte puste meg gjennom de, og tenkte at nå må det jo være noe på gang.

Men etter 40 minutter ga det seg... Og jeg følte meg veeeldig snytt!

Hadde til og med gitt beskjed til barnevakt for 4-åringen, og var ganske sikker på at det ble bebi på oss i løpet av natten...

Men tydeligvis er det eneste å smøre seg med tålmodighet.

Stripping/tøying er jeg ikke sikker på hva er, men her vil jeg bare at det skal starte av seg selv... Slik det gjorde med nr 1, som jeg fødte før termin...

Lykke til!!!

Skrevet

Eg er gjerne med på ein klagetråd. Eg er seks dagar over temin og begynnar å bli frynsete. Veit jo veldig godt at det kan ta dagar og til og med ei veke ennå, men det er til å bli sprø av!

Skrevet

Jeg har seks dager til termin og begynner og bli rimelig frynsete. Har prøvd og si til meg selv at dette skjer når det skjer, og han kommer når han er klar, MEN det hjelper lite! Vet at jeg snart er i mål. Forrige mann kom en uke før termin, og folk rundt oss begynner og vente, og selv om de ikke maser, føler jeg et visst fødepress.

Samtidig prøver jeg også og trøste meg med at sist hadde jeg ikke et eneste tegn på noe fødsel, før det var i gang, og fire timer etterpå var jeg mamma. Kanskje det er sånn denne gangen.

Samtidig leter jeg etter slimpropp, løs mage, murringer og gud vet hva. Synes kynnerne har tiltatt veldig de siste dagene, men om det er et tegn, aner jeg ikke.

Er gjerne med på klageråden:)

Skrevet

Jeg og hadde termin i går.. Har liksom gått å håpa på at klompen skulle komme ut før men den gang ei. Gruer meg veldig til fødselen så er vel derfor at jeg vil bli ferdig med det...

I går hadde jeg lagt opp det panseroplegget for at det skulle starte.. Har gått til modningsakkupunktur siden uke 37, hadde time der i går og. Så hadde jeg time til JM som sjekket modning og tøyde litt etter ønske fra meg. Hun gjorde også dette forrie uke etter at jeg spurte, men har ikke fått tilbud om det fra henne.

Spiste anannas til tunga va sår og litt sengekos ble det. Men ikke en kynner eller noe andre tegn.. Kipt...

Så nå har jeg funnet ut at han ikke kommer av seg selv, han må vel få en puff. Så gleder med til overtidskontroll neste uke ;) Håper jeg slipper å gå mer over enn det.

Så nå har jeg fullbookede dager fram til da.

Skrevet

-7 dager i dag jeg og temmelig lei! Ingen tegn på fødsel, i det hele tatt!

Er sliten, lei og fødselen har aldri føltes lenger unna... jeg har rett og slett mistet troen på at det noen gang skal skje!

Har prøvd alle kjerringråd jeg har kommet over i over 1 uke - ingenting har funket - så nå har jeg gitt opp.

Skal på overtidskontroll på sykehuset på mandag - håper på å bli satt igang da! Inntil da, i 4 dager, skal jeg prøve å bare slappe av og nyte tilværelsen. Sove lenge, lese masse aviser og ukeblader, pakke inn julegaver, lage god mat - prøve, prøve, prøve å holde motet oppe:) Snart er hun her, uansett - men guuud så lei jeg er!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...