☼ Solstråla mi ☼ Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Jeg er født: 27.09.89 Barnefaren er født: 21.01.83 Termin: 06.03.09 Hvilket kjønn? Hvordan går svangerskapet? Når skjer fødselen? Ellers noe?? Kontrollspørsmål for de som vil: Hus eller leilighet? Husdyr? Barn fra før? Vi venter spent på svar i fra noen her inne og takker så mye til dem som svarer!!!!
☼ Solstråla mi ☼ Skrevet 26. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 26. november 2008 Dytter i håp om svar fra noen der ute!
☼ Solstråla mi ☼ Skrevet 27. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2008 Dytt! Vil så gjerne ha svar....
MyB@by <3 Skrevet 28. november 2008 #5 Skrevet 28. november 2008 jeg pleier å holde i en stein mens jeg spår, men den har jeg ikke akkurat nå, men skal prøve forde.... håper du kan gi tilbakemld til meg, for er veldig usikker når jeg ikke har steinen min... tror du får ei jente jeg, svangerskapet går bra,men du er veldig lei på slutten.... tror du føder 23.03... hus kommer til meg... men du er jo så ung så får ikke det helt til å stemme... tror du har hund. og ingen barn fra før..
☼ Solstråla mi ☼ Skrevet 28. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. november 2008 Tusen takk!! Har hus, ingen barn, og ei katt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå