Gå til innhold

Har dere med barnefaren på kontroll??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på min første kontroll til uka, og lurer på om dere har tenkt å ha med deres kjæreste på kontroll? Eller hva dere som har hatt første kontroll gjorde? Jeg tenkte det kunne være fint for typen min å bli med, så han føler seg litt "med" i dette han også, men jeg vet ikke helt jeg. Hva tenker dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist graviditet hadde eg med pappaen 2 gang en gang t jordmora og en gang på ultralyd ellers var han med på hele fødselen som varte i 3 daga.

ble med på tidlig ul no me lille spiren våres. men d va fordi eg va veldig redd før at d va over. men d va d heldigvis ikkje.

han har hatt stor glede av å ha fått være med før han føle seg litt hjelpelaus med tanke på at han ikkje har kontroll på nåkka.

når han va på kontroll så fikk han litt kontroll med tanke på at han hørte hjertet og såg babyen på ul.

Skrevet

Skal på min første ul til uka, og da reiser jeg alene om ikke ei venninde vi være med, men neste gang når man kan se litt mer, skal nok han vere med om han ønsker det. er jo koselig om han vil vere med på hele prosessen. men første gang vil jeg uten han, så jeg veit hva jeg går til på en måte :) lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...