mei&mi + marcus :) Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Var på ultralyd for å sjekke leie i dag, og hodet låg ganske langt nede i bekkenet så liten sjanse for at han kommer til å snu seg feil vei igjen!! =D Han var 2800 gram nå og hodeomkretsen var 38 cm om jeg ikke husker heelt feil..? Kom til å bli 3500-3700 til termin.. Det virker helt passelig for min del.. Førstemann var 3300 og det er vel normalt at nestemann blir litt større.. Så glad så glad!! Nå ser jeg fram til en normal fødsel!! Er forresten 36+2 så må nok smøre meg med tålmodighet......... Men klar det er jeg!!!
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Så godt å høre da! Tenker det var deilig å få den beskjeden. HEr er det ingen forandring, fortsatt baby i veldig seteleie, skal på ultralyd og samtale på sykehuset i morgen. Blir spennende. Nå kan du slappe av å se frem til en vanlig fødsel da i alle fall!
mei&mi + marcus :) Skrevet 26. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2008 Uff, så kjedelig da... Jeg var i grunn forberedt på den beskjeden jeg også. Godt vi får god oppfølgning når de lille luringene ikke gjør som de skal ivertfall. Men uansett om det blir keisersnitt eller fødsel så blir det ivertfall baby.. Masse lykke til til deg!!!
magica fra tryll Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 -Tenkte bare jeg skulle svippe innom å si at hodeomkretsen nok ikke er 38 cm:) Fikk en stor gutt sist på 4605g, 54 cm lang og han hadde hode på 37cm og det er over gj.snittet. Vanlig hodeomkrets ferdig til termin ligger mellom 34 og 36 cm i gj.snitt. Lykke til forresten:)
mei&mi + marcus :) Skrevet 26. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2008 Da husket jeg nok feil ja.... Håper ivertfall det eller så har han et gedigent hode.. hehe..
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 26. november 2008 #6 Skrevet 26. november 2008 Gratulerer gratulerer! Vi har hatt en herlig dag idag begge vi to!
magica fra tryll Skrevet 26. november 2008 #7 Skrevet 26. november 2008 hehe ja det kan du si! Er selv rimelig nervøs for at denne ungen er enda større enn forrige... Jaja sånn kan det gå når en selv er 1.65 på strømpelesten og finner seg en mann på nesten 2 m(med sterke gener...) Jeg har ikke termin før 31.januar, og alle tror det er like før jeg skal føde:(
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 26. november 2008 #8 Skrevet 26. november 2008 Tusen takk for det;) Godt å få bra med oppfølging ja, men som du sier så blir det jo baby i huset uansett hvilke måte h*n kommer til verden på Spennende blir det likevel.. Kos deg mye den siste tiden med magen da, så kommer nok babyen før du vet ord av det!;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå