Shiny84 Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 ja, ja, da er jeg 10 dpo og tok en test på morgnen i dag, det kom en veldig tynn strek ( cb) den er jo blå, men er nok ikke gyldig ettersom den er så tynn.. vært hos lege i dag med sønnen min, og tok like så godt en hcg test, men den var neg. Er de på legekontoret mer ømfintlige? for da er nok alt håp ute denne pp, og jeg som var så sikker på at jeg var gravid......blæ
Gjest Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Fikk beskjed fra legekontoret at hjemmetestene var like gode som deres tester. Og at en strek er en strek, det hadde ikke kommet et tynt + engang dersom det ikke var noe i urinen som testen slo ut på. Krysser for at du bare har vært litt tidlig ute med testingen og at du får et klart og tydelig + om noen dager :-)
Shiny84 Skrevet 26. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2008 takk for svar.... håper du har rett!!!
Gjest Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Min hjemmetest var klart positiv, men hos legen ble den negativ... Men babyen i magen er jo der =) men legen mente det ikke var vits å teste flere ganger ettersom den ble negativ hos de! HAHA til de!
Shiny84 Skrevet 26. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2008 jeg håper dere har rett jenter.... den pos cb er jo så klar, sellom den er tynn, men jeg sendte gubben ut for å kjøpe en ny, tar den på morgen urin i morra, så da venter jeg i spenning.... iiiiiikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå