Gå til innhold

MMR-vaksinen ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er IKKE ute etter å starte noe voldsom diskusjon rundt vaksinasjon, men jeg håper noen tar seg tid til å skrive hvorfor de har valgt å ikke ta denne vaksinen?

Har time på helsestasjonen i morgen, men er veldig skeptisk til å gi denne vaksinen ....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har valgt å ikke vaksinere barna mina mine mot denne først

-fordi disse sykdommene er i grunn ufarlige i seg selv.

-For mye uvisshet rundt autisme og hjerneskade og mmr

-Fordi komponentene i vaksinen er blandt annet RA 27/7=det er et virus som er dyrket fram på et abortert foster i 27 svangerskapsuke. R=rubella A=Abortion 27=27 uke og 3=tredje forsøk.

-Pga underrapporteringer generelt og føler meg ikke tilfreds med det.

- og til slutt........

HVA DU MÅ TA HENSYN TIL FØR DU ELLER BARNET DITT FÅR PRIORIX.

PRIORIX skal ikke gis til deg eller barnet ditt:

dersom du eller barnet ditt tidligere har fått allergiske reaksjoner etter vaksinasjon med PRIORIX eller noen av innholdsstoffene i vaksinen.

dersom du eller barnet ditt tidligere har fått en alvorlig allergisk reaksjon (allergisk sjokk) mot neomycin.

Siden jeg har barn som har reagert kraftig på denne ønsker jeg ikke å utsette samme barnet igjen eller mitt andre barn for denne vaksinen,

Skrevet

Autisme har de vel utelukket som bivirkning fra MMR nå.

Du sier sykdommene er ufarlige i seg selv, tror du de hadde vært like ufarlige dersom ingen vaksinerte seg?

Hva gjør det at man bruker aborterte forstre til vaksiner? Et liv kan redde mange.

Skrevet

Altså.

Hvor mange forskere er det i verden og hvor stort antall velger de å ha i en utprøvning?

SOM FHI skriver selv i en rapport om denne saken er at det er opp til hver enkelt hvem forsker man ønsker å legge lit til. Jeg velger å legge lit til de som har gjort funn av det motsatte og ikke de som jobber under samme tak som vaksineprodusentene.

Jeg velger å ta den faren ved sykdommene framfor de sykdommer og bivirkninger barna kan få ved en vaksine som mmr.

Det ble egentlig forbud mot å bruke menneskekomponenter i medisiner, da så klart ikke vaksiner.

Jeg velger å tenke på våre liv så får andre tenke på sitt. Vi skal leve våres ,andre skal leve sitt.

Jeg ønsker ikke å risikere enda et slikt syn på mine barn en gang til.

Skrevet

Er vel der vi er forskjellige. Jeg tror farene ved å ikke vaksinere er mye større enn bivirkningene som kan komme av vaksiner. Finnes mange som mener det motsatte, men som du sier, vi må hver og en ta våre egne valg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...