Lillemy 3barnsmamma:) Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 hei jeg er i uke 31+3.jeg kan klemme ut råmlek fra brystene så det renner.er d dumt å stimulere brystene ved å klemme på de?kan det føre til tidligere fødsel?
Gjest Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Hvorvidt det kan fremprovosere rier aner jeg ikke. Men det som kan skje er at du stimulerer melkeproduksjonen såpass at du begynner å lekke melk lenge før fødselen. Og at det kommer så mye at du trenger innlegg for å unngå bløte flekker på klærne o.l. er vel ikke akkurat noe å ønske seg.
Maya_1 Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Min jordmor sa jeg ikke måtte klemme på de, for da stimulerte man brystene til å øke produksjonen. Litt fordi det var kjedelig å produsere melk før fødselen, og litt fordi det var best produksjonen ble stimulert av babyens behov. Men ikke noe farlig da, visst bare av "praktiske årsaker"
birrisj05.02.09 Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Kan ikke tenke meg til at det har noe innvirkning på fødsel. Men du stimulerer melkeproduksjonen da, og da blir problemet bare verre. Så helst la vær..
en av hver Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 Tror ikke du stimulerer fødsel så tidlig, har bare hørt det om økt melkeproduksjon. Men ved termin sier de jo at stimulering av brystvorter er ri-stimulerende, så man skal kanskje være litt forsiktig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå