1prinsesse+2engler Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 I februar mistet vi vår lille gutt i uke 18. Grunnen var at jeg begynte å blø i uke 12 og så gikk vannet flere uker senere. Ingen vet grunnen til dette, selv ikke spesialistene på st.olavs. Nå er jeg gravid igjen og er 12+5 i dag. Neste torsdag skal vi på senter for fostermedisin på st. olavs igjen. Men først skal vi på ul her hjemme i morgen for å se at alt er i orden, så vi ikke får en bomtur opp til trondheim. GUUUUUUUUUUUD som jeg er nervøs!!!!!!!!!!! Denne gangen MÅÅÅÅ alt gå bra, for jeg klarer rett og slett ikke miste en gang til!!! Måtte bare få skrevet ned dette. Tankene kværner i hodet mitt konstant!
Mistet den ene + feb 2010 baby Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Skjønner tankene som kværner i hodet ditt. Håper alt går bra både i morgen og neste torsdag. Krysser fingrene for det Klem
Englebarn+ lille erta!! Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 jeg veit eksagt hvordan du har det, og føler virkelig med deg!! ! vi mistet den lille jenta vår i uke 20 i mars, og er nå gravide på nytt! er 10+2 idag! jeg kjenner igjen alle tankene dine, og vet veldig godt hvordan det er og sitte sånn og kværne..! grunnen til at vi mistet var at vi fant ut på ordinær UL i uke 19 at fosteret hadde åpent kranie, og hjertet hadde sluttet og slå. fødselen ble satt igang seks dager etter.. vi har vært på en UL i uke7 allerede,og skal på ny UL i uke 12!! begge hos fostermedisin på st.olavs! Selv syns jeg støtteaparatet på st.olavs er helt utrolig!! de hjalp meg så utrolig mye etter tapet av vår lille engel! vi er litt i samme båt vi!! får virkelig håpe svangerskapet holder hele tiden ut denne gangen!!
1prinsesse+2engler Skrevet 26. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2008 Huff for en trist historie Englebarn+ lille erta!! Da er vi i samme båt. Måtte det gå bra for oss denne gangen!!! Kan jeg spørre deg...var det første ul dere var på da dere fant ut jenta deres var død? Jeg er så frustrert over at den ordinære ul'en først er i uke 18. Dette synes jeg virkelig det burde gjøres noe med!!
1prinsesse+2engler Skrevet 28. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2008 Da føler jeg meg litt lettere. Alt så bra ut på ul i går:))) Så nå hopper jeg over til 2.trimester:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå