Gå til innhold

Cybex I go bæreselen?? Noen som kan gi noen tilbakemeldinger på denne????


Førstegangsmamma!! :)

Anbefalte innlegg

Har lest litt om den , og synes den virker grei for oss som trenger to hender fri samtidig som babyen bæres... De ligger jo flatt i denne selen, så skal være bra for ryggen til barnet fra nyfødt alder! Så kan man amme fra den også.. ?..

 

Trenger noen meninger fra dere før jeg evt skaffer meg denne:)

 

På forhånd takk!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi jeg synes det er bedre å ha et bæretøy med mindre spenner og som former seg etter barnet. Personlig så synes jeg det også bedre å ha barnet tett til kroppen og bæretøy som denne typen blir ubehagelig når barnet blir over x antall kg selv om de er ment å tåle opp til 13-15 kg. Selv om denne har flere instillinger og finesser er den ikke så ulik baby bjørn og mer behagelig bæretøy er på markedet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Takk fo mening:)

Men nå hAR JEG NETTOP FÅTT VITE AT DENNE SELEN FAKTISK ANBEFALES AV ENKELTE FYSIOTERAPEUTER.... Oi..masse store og små bokstaver om en annen her..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hadde bare tenkt å bruke denne selen til babyen er 4 mnd og kan "sitte" i baby bjørn sele eller lignende!

 

Noen flere meninger???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gi en tilbakemelding når du har prøvd den da;)

 

Er litt skeptisk til slynger og sjal...føler ungen skal falle/rulle utav/ under nedre kant av sjalet.... huff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gi tilbakemelding:) Har termin 2/12 så det blir nok en liten stund til jeg får prøvd selen enda;-)

 

Jeg er også skeptisk til slynger og sal og det virker som det er en operasjon i seg selv å knyte de til skikkelig...er redd jeg skal knyte rart/feil og at barnet detter ut eller at man bærer slik at man blir helt skjev..

 

Dessuten er mannen litt anti-sjal..hehe jeg får nok ikke "lurt" ham til å gå med sjal gitt...

 

Har også kikket på MeiTai sele men den virker det som om man kan bruke når barnet blir litt større...

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjal er undervurdert ;) Ikke noen sjanse for at barnet skal dette ut heller...

 

Meitai kan brukes fra nyfødt av. "Froskestilling". Jeg ville ha gått for en meitai i stedet om dere er skeptisk til sjal (som må læres for at det skal bli enkelt å knyte på, men som absolutt er det mest behagelige å bære i).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...