Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #26 Skrevet 26. november 2008 38 år gammel, 4 sexpartnere og har vært/ er gift med 3 av dem. Den siste var et 3mnd langt kjærlighetsenentyr:) Angrer ikke på noen av dem og skulle ikke ønske det var flere heller.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #27 Skrevet 26. november 2008 Han stakk den vel bare halvveis inn...
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #28 Skrevet 26. november 2008 One night stand, regner jeg med:) Har hatt 2, kunne godt unnvært han første, men sånn er det... Er 32 år. Husker navn og person i aller høyeste grad, ingen ONS.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #29 Skrevet 26. november 2008 22 år og 13-14 partnere... Syns det er litt vel mange, men flere blir det ikke! Skal også sies at jeg så godt som ikke har vært singel siden jeg var 15, men har hatt 5 forhold på de 7 årene, pluss litt pauser imellom, da de andre partnerene kom til. I tillegg en voldtekt når jeg var 14.
Gjest Siklerotte Skrevet 26. november 2008 #30 Skrevet 26. november 2008 Hva har det å si hva folk mener om dine antall sexpartnere? Om jeg skulle si at jeg synes det er "mye" - tenker du da automatisk at du må ut for å få enda flere på listen? Hva som er få eller mange er vel helt individuelt, noen har ligget med ungdomskjæresten sin og det er den ene, andre med 270. Hva andre synes om det er vel lite interessant sålenge man har det greit meg seg selv.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #31 Skrevet 26. november 2008 Hehe, jeg er visst den eneste som bare har hatt 1 sexpartner i hele mitt 26 år lange liv... jaja, ikke min feil at jeg fant drømmemannen da jeg var 17 år...
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #32 Skrevet 26. november 2008 Jeg har vært borti flere typer jeg kunne tenkt meg å hatt sex med, men har liksom "knipi" igjen for ikke å få altfor mange sexpartnere før jeg møtte den rette. Nå som jeg er sammen med han og tenker tilbake skulle jeg gjerne ha benyttet flere av anledningene jeg hadde og ikke tatt det så høytidelig. Derfor jeg syns det var interessant å høre hva andre har å si om sine erfaringer, og hvor jeg stiller iforhold til mange andre. Jeg kommer ikke til å få noen flere partnere av den grunn, er sååå fornøyd med han jeg fant til slutt. :-) Artig å høre det er så stor variasjon blant folk da, ikke lett å vite hva som er normen i et samfunn der det er lettere og mer akseptert for menn å ha mange partnere enn kvinner. HI
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #33 Skrevet 26. november 2008 eh... ja regner ham som halv for han hadde sex, mens jeg bare hjalp til litt... jeg hadde buksa på hele tiden han kom ikke inn i det hele tatt.. men kom det gjorde han lol
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #34 Skrevet 26. november 2008 29 år, og har hatt totalt 3 stk.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #35 Skrevet 26. november 2008 30 år, og har kun ligget med mannen min. Vi ble sammen sa jeg var 18 år, og har alltid hatt et bra sexliv. har jo klina med mange andre før da, men ikke mer. Noen som sa dydig;)?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #36 Skrevet 26. november 2008 Jeg er 23 å har hatt sex med 17 stk. Jeg angrer på de aller fleste Skjønner ikke at jeg har holdt på sånn egentlig. Var fra min "ville" tenåringstid. Er absolutt ikke sånn lenger. Til mitt "forsvar" så har jeg aldri hatt et one nigth stand. Har vært sammen med de fleste eller så har det vært kamerater av meg. Ikke at de er noe unnskyldning da men. Har aldri dratt på byen å funnet et fremmed fyr jeg har blitt med hjem. Jaja var forelska i så mange forskjellige da jeg var tenåring. Dum og forvirret. Angrer masse.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #37 Skrevet 26. november 2008 Jeg har hatt i overkant av 100 sexpartnere de fleste ONS frem til jeg ble 26 år og hatt en siden da. Regner ikke med det blir flere. Kunne sikkert kuttet ut mange fra den listen, men det er ikke noe jeg egentlig tenker på. Har jo hatt mye morro med de også)
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #38 Skrevet 26. november 2008 Jeg synes det ser rart ut de som skriver at de har blitt voldtatt innpå denne tråden, det har vel ingenting med antall sexpartnere å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #40 Skrevet 26. november 2008 Jeg er 28 år og gidder ikke å telle,men en plass mellom 10-15,tenker jeg..
Bunnies by night Skrevet 26. november 2008 #41 Skrevet 26. november 2008 Snart 27 år - 10 sexpartnere Et passelig antall synes jeg... 6 av dem var kjærester(deriblant en jente), tre stykker var gutter jeg holdt på med, en var onenightstand - fikk fullstendig avsmak for det opplegget så det ble med den ene. Sexen har vært veldig bra -sett bort i fra onenightstanden - så det er kun den jeg angrer på
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #42 Skrevet 26. november 2008 36 år og 20 stk, men har vært gift i 10 år så flesteparten var vel i begynnelsen av 20-årene. Ikke egentlig noen One night stands, men mange jeg har hatt sex med et par ganger også ble det ikke noe mer liksom. Angrer på tre av dem, men er glad for at jeg har litt erfaring så jeg ikke tror at gresset er grønnere på den andre siden og at jeg og venninnene mine har masse gøy å mimre om på jentekvelder, tihi
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #43 Skrevet 26. november 2008 Jeg er 23 år og har hatt samleie med 19 stykker, hvis jeg ikke husker feil da;-)
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #44 Skrevet 26. november 2008 hmmmm klarer ikke helt å holde tellinga og nå er det ens tund siden jeg tenkte på det.. er 34 år og tipper på et sted rundt 65-75 kanskje???? Masse ONS og en god del jeg kunne vært uten med tanke på kvaliteten på sex'en, men alt til sitt bruk..... Spesielt artig når gutter tror de har sjekket opp damer- akkurat som om vi damer ikke "bruker" gutter på samme måte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå