Shiny84 Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 ja, ja, da er jeg 10 dpo og tok en test på morgnen i dag, det kom en veldig tynn strek ( cb) den er jo blå, men er nok ikke gyldig ettersom den er så tynn.. vært hos lege i dag med sønnen min, og tok like så godt en hcg test, men den var neg. Er de på legekontoret mer ømfintlige? for da er nok alt håp ute denne pp, og jeg som var så sikker på at jeg var gravid......blæ
tuninna ♥ 2pp Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Trodde at blodprøver var sikrere jeg? Fikk du svar med en gang? Måtte de ikke sende den inn?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 søsteren min testa positiv hjemme så dro hun til lege for å få bekrefta med test der også.. der testa hun negativ.. dro hjem testa positiv. dro til helse søstra forså å teste negativt der... å når hun da testa enda en gang hjemme var den positiv å hun var ialle høyeste grad gravid:D
Shiny84 Skrevet 26. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2008 takk for svar... jeg skal ta en test til i morgen så får jeg håpe den er pos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå