Rebekka og tre vidundere Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Leste i gårsdagens BT at en professor ved Haukeland advarer mot bruk av nesespray til barn under 2 år. Han viser til en rekke rapporter om alvorlige bivirkninger i USA og Engl. Legemidler har ført til dødsfall blant spedbarn fordi de har påvirket hjertet og gitt rytmeforstyrreleser, eller har ført til pustestans. Han oppfordrer til å skylle med saltvannsoppløsing i stedet. ...Så da vet vi det! :-)
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Er bare en personsmening! Fikk beskjed på sykehuset selv at om barnet er skikkelig tett er det greit og gi nesespray da saltvann ikke løser opp like bra. Så Jeg har gitt nesespray hver kveld før natta siste uka.
Trulte76 Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 jeg leste ikke artikkelen, men faren min sa dette til meg, for han leste det på nettet. Sikkert en av nyhetsidene. At man advarer mot nesespray til små barn/babyer.
Måneformørkelse Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 Hva slags nesespray er det snakk om? Slimhinneavsvellende?
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 28. november 2008 #5 Skrevet 28. november 2008 Hoppsann, bra jeg ikke visste det da jeg brukte nesedråper på mini hver kveld forrige uke. Men jeg brukte mest saltvannsspray. Fungerte fint det også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå