Gå til innhold

----en tabbel for vekt og fryktbarhet----

Anbefalte innlegg

Skrevet

1.52 høy bør vege mellom 45-67kg for å være godt fryktbar

1.56 høy 48-70kg

1.60 høy 50-75kg

1.65 høy 55-79kg

1.68 høy 55-80kg

1.72 høy 58-80kg

1.76 høy 60-85kg

1.80 høy 65-90kg

1.85 høy 67-95kg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Juhu :) :) da e hvertfall eg fruktbar ;) hihi

Skrevet

hehe heldi du=) eg er ikke de sjøl, så tenkte eg sko sette tabellen inn på siden for å se om andre har de bra i de minste=) eg er undervektig av alle ting.:S

Skrevet

Det så jo bra ut det:-)

Men kan jeg spørre hvor du har fått denne tabellen fra? Hadde vært spennende å se en evt. artikkel eller noe.

Syns det var så rart at man måtte være over 55 kg når man er 1.65 høy for å være godt frutbar. Jeg er selv 1.64 og 62-63 kg så er selvfølgelig innenfor. Men kan jo ikke si jeg ikke har en del fett rundt kroppen og rundt lårene som ikke er veldig sunt(jeg er en veldig sweet-tooth;) ), og trpdde vel jeg hadde vært i veldig sunn vekt om jeg hadde veid rundt 55kg. Iallefall heller det enn opp i 70-79kg (har veid 69 kg en gang før, og da hadde jeg MYE usunt fett på meg!! Måtte bruke 42-44 i str for å få plass til magen (nå bruker jeg 36-38)

Skrevet

fant de i boka: Planlegg svangerskapet : lær deg fruktbarhetssignalene, lev sunnere, oppnå maksimal fruktbarhet og bli foreldre til et sunt barn

av forfatter Trewinnard, Karen

Skrevet

jeg ville bare si at jeg har spådd deg inne på spå og horoskop... he;)

Skrevet

Jeg er litt undervektig.. :(

Skrevet

eg og er undervektig. men de er berre å spise de=) eller trene seg opp i vekt=) har gått opp 1kg hehe.

takker for du spåde meg. håpe sjøl på 3-4 barn=)

Skrevet

Juhu! da er jeg innenfor!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...