Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Når noen sier det, mener de da i lyset? Ellers er det vel litt vanskelig å bli gravid eller? Skifter de aldri i samme rom som mannen? Håndkle rundt seg til enhver tid? Er det uten undertøy de mener? Eller uten tskjorte, så han aldri ser dem i bh heller? *Forundret*
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 er det noen som ikke tør det? Litt dårlig grunnlag for forholdet der man skal stole på hverandre kanskje?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Huff... Syns så synd på de som ikke vil la mannen se dem naken.. Tenke seg til å ha så dårlig selvtillit att man ikke kan hvis seg naken for han som elsker deg aller mest! Stakkars.. Og det dumme er att mennene ville syns de var sexy uansett!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Ja! Damen min har problemer med å være helt naken for meg iallfall. Enten så er det magen som hun syns er for stor, eller så er det for kaldt bla bla. Alltid unnskyldninger, jeg syns det er dumt for hun er sexy og fin uansett i mine øyne.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 Akkurat som jeg skulle sagt det selv!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #6 Skrevet 26. november 2008 jeg har det problemet etter svangerskap nr 2..selv om jeg nå har gått ned 30 kg. Men jeg har hengepupper og masse skinn på magen + et stygt arr etter hastesnitt får helt fnatt hvis han ser på meg. Ikke noe greit
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #7 Skrevet 26. november 2008 ja, leste det i et annet forum her nå.. Om problem under kommende fødsel, fordi hun ikke vil at mannen skal se henne naken.. Altså ikke bare underlivet, men i det hele tatt! At det under fødsel kan løses med laken, men når babyen skal opp på magen hennes, det gruer hun seg til.. Og jeg mener virkelig ikke å henge ut noen!! Bare syns synd på henne, og andre som måtte ha det sånn.. Jeg svinser jo rundt naken rett som det er, selvom jeg ikke er noen sylfide.. HI
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #8 Skrevet 26. november 2008 Jeg syns at magen er for stor, rompa for full av appelsinhud og alt annet er også mindre pent, men mannen min får se meg naken likevel! Forstår ikke hva det er å være redd for, han er jo mannen min, han elsker meg uansett, og om han slutter med det, må vi jo skilles likevel, og da trenger han jo ikke se meg naken mer...
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #9 Skrevet 26. november 2008 men har dere sex da? med nattkjolen på, under dyna i mørket? Ikke at vi er så spenstige altså, er ofte mørkt og dyne nå på vinteren, men jeg er da naken.. Litt enklere sånn.. HI
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #10 Skrevet 26. november 2008 Ja vi har faktisk god sex ) kan gjerne være litt lys på men ikke fult opplyst. Glemmer meg litt da hehe.. vet at mannen er kjempeglad i meg og han sier masse at jeg er så fin og deilig men alikevel.. hvis han står og ser på meg i dusjen el får jeg helt dilla..
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #11 Skrevet 26. november 2008 jeg har det jo litt sånn selv.. Noen dager er bedre enn andre, men tenker at magen er litt for stor og slapp, litt mye hengepupper.. Men mannen min sier alltid at jeg er deilig, og jeg har jo gått ned litt siden vi giftet oss også.. Nei, er ikke lett dette med kropp, men stakkars når man gruer seg til fødsel pga det! HI
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #12 Skrevet 26. november 2008 Mannen min var sammen med xen i 7 år. Og i løpet av de årene har han ALDRI sett henne naken! Sprøtt! sex foregikk under dyna, med lyset av, tskjorte på og alltid i misjonær. Og da måtte han "forte seg" for hun syns ikke det var noe særlig. I løpet av de siste fire årene de var sammen hadde de sex tre ganger. Og ingen av de tre gangene var i løpet av de to siste årene.... Han var jo helt skadeskutt når han traff meg stakkar. Tenk dere da.. men mann på over 30 som ALDRI hadde opplevd oralsex. Jeg har måttet jobbe kjempehardt for å gi ham selvtilit på det seksuelle plan. Han innbildte seg jo at han var verdens dårligste i senga... noe som skulle vise seg å være så langt fra sannheten som overhode mulig. På dette innlegget går jeg for
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #13 Skrevet 26. november 2008 uff, stakkars! Skal ikke være lett med alt kroppsfokus. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå