*Bambi + spire* Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Hei på dere jenter! Jeg testet ikke i går, tok det e i morrest istede. Testen lyste et helt klart og blått (en strek) nei! Har ikm i morgen så regne med TR melder sin ankomst da (hun er meget presis) , har en del murringer så Vi får ha litt ekstra julekos å se om vi klarer å få en litn spire til å sitte snart, sambo er kjempe skuffa:( Jeg synes det e r helt greit siden det er første skikkelige pp. Vi snakkes jenter! Ha en flott dag:)
Gjest Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 ÅÅÅ,så kjedelig da.. jaja,du får vertfall nyte røyken litt lengre som du sa da Selv har jeg vært på sykehuset og fikk vite hva riene har ført til: INGENTING!!! bli kjempeskoffa!! må nok gå me falske rier fram te terminen eg...blæææææ
Siljev85 Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 USJ! det var kjeeedelig!!!! ja berre prøv igjen, dokke klara d teslutt kos deg m vin og røyk litt lenger i stedenfor du då!! hehe:)
*Bambi + spire* Skrevet 26. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2008 Ja det var kjeeeedelig:( Men men:) Så trasig da, skjønner godt at du ble skuffet:( Håper lille Adrian kommer snart da:) Har du like mye rier hele tiden eller? Jeg er på seinvakt på jobb, skulle ønske jeg kunne være hjemme å lage fotokalendre istede! Håper vi snakkes:) Klem:)
Gjest Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 nei nå har di dabbet mye av,men så har jeg sovet i noen timer også ble så trøtt av all ventingen på sykehuset:) Men endelig så traff jeg en jordmor jeg likte SUPER godt,håper hun er der når han endelig kommer
Janetjinta Skrevet 27. november 2008 #6 Skrevet 27. november 2008 off så dumt. min viste også bare en strek.. men men.. får håpe vi får det til en gang.. Ble kjempe skuffa jeg også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå