opsi fødeklar Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 ? Jeg har blitt strippet noen ganger nå, for å unngå igangsettelse. For å få fødselen til å starte av seg selv. Legen jeg var hos i dag mente at dette burde gjøre susen nå da jeg har to-tre cm åpning og en nesten myk livmorhals. Har ikke merket noe etter jeg var der.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Jeg ble strippet en gang i forbindelse med modningsakupunktur og en gang i forbindelse med mistanke om "vannlekkasje" i nærheten av termin forrige gang. Hadde da fra før 1-2cm åpning (men husker ikke hvordan det var med modenhet, sannsynligvis ikke veldig modent siden fødselen var ganske langtrukken frem til utdrivningsfasen). Merka jeg fikk mye kynnere og vondt etter det, men fra den siste gangen gikk det enda noen dager (husker bare ikke hvor mange) til fødsel startet (men den startet til gjengjeld uten noen form for forvarsel).
opsi fødeklar Skrevet 27. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2008 Jeg har blødd en del mer i dag enn i går, og det er vel et godt tegn eller? Har ikke gjort det de andre gangene jeg har blitt strippet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå