Gå til innhold

Et spm om utflod...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøvde å ringe jordmor igår men hun er ikke der før mandag så jeg får høre med dere imens!!

De siste dagene har jeg fått helt annerledes utflod. Ikke noe lukt eller farge, men det er så tynt og renner veldig. Når jeg tisser feks, kan jeg etter å være ferdig kjenne og se at det renner litt og jeg må sjekke at det ikke er blod hver gang for det kjennes nesten ut som mensen innimellom! Hadde ikke det sist så jeg er usikker, men vet jo at den kan forandre seg...

Har i tillegg litt vondt i magen til tider, mer enn den vanlige mensmurringen. Vet ikke om det har noen sammenheng jeg?

Noen som vet?? Er i uke 16 forresten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet ikke hva det er eller kommer av, men har hatt lignende utflod de siste mnd, men jeg er ikke gravid da....enda ;)

Skrevet

Jeg syntes du burde kontakte føden og forklare, jeg... Kan jo være du lekker fostervann? Ville ha tatt en sjekk for sikkerhetsskyld..særlig siden du har litt vondt også.

Bedre m en sjekk for mye enn en for lite! Alt er sikkert bra, altså -og de er vant til "hysteriske" damer som ringer i hytt og pine.. -Men dette er liksom på "lista" over ting man bør kontakte dem for.

Skrevet

Hm ja kanskje jeg burde ringe.. Siden det er så lenge til jordmor er tilbake...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...