Gå til innhold

14+1 - for tidlig å kjenne liv?

Anbefalte innlegg

Gjest Sauen - preggers
Skrevet

Jeg er sikker på at jeg kjenner babyen, men dette er jo grusomt tidlig... det er akkurat samme følelsen som når jeg gikk gravid med småen... sånne små bobler på en måte, mellom skambenet og navlen...

Er det mulig eller er jeg helt på viddene nå? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke mulig at de som har vært gravide før kan kjenne liv tidligere enn de som går gravide første gang da? Mente jeg hadde hørt det en plass.

Skrevet

hei. er selv førstegangsfødende og jeg kjente liv rundt 12uker og har hatt regelmessig sprak siden 16uker å er nå i uke 31.. så når du har født en tidligere er det normalt da vet du jo hva du skal kjenne etter:) lykke til

Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :)
Skrevet

Jeg kjente liv med denna snuppa her når jeg var 14+3 ca. har skrevet det opp.

ble helt sjokka fordi jeg ikke kjente liv før uke 21 med guttungen, da hadde jeg morkaka foran.

men denne gang på ultralyd kunne vi se som jeg trodde at morkaka var på bakveggen.

så det kombinert med at jeg er 2.gangs og guttungen blir 2 år i desember så var det vistnok ikke såå tidlig alikevell ... :)

Skrevet

Hei. Ville før ha sagt at dette er altfor tidlig.. Men denne gangen kjente jeg det i uke 13-14 jeg også.. Mente selv at jeg var 16+ og tenkte at siden det er tredje så var det normalt.. Ble flyttet tilbake 18dager på UL.. Har hatt spark/ bevegelse hver dag siden dette så... Du er ikke helt på viddene nei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...