Gå til innhold

I gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter med menssmerter nederst i ryggen og magen og lurer på om noe kan være på gang. Jeg er 37+3. Våknet i fin form, men etter noen timer begynte smertene. Føler meg uvel, svimmel og småkvalm også, men det er mulig at det er psykisk også. I går var den lille mindre aktiv enn vanlig, og det samme i dag. Bør jeg ringe sykehuset? Eller er dette bare tegn på modning?

Kan jeg ta smertestillende nå? Eller bør jeg la være?

Håper noen kan hjelpe meg ganske snart...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg syns du skal ringe til føden og forklare hva som skjer med deg...

jeg personlig hadde venta med smertestillendes til du har snakka med noen:))) lykke til

Skrevet

nå har jeg hatt menssmerter i hele dag - mer eller mindre i ett i 10 timer:( er ikke akkurat i form kan man si... har funnet ut at jeg venter til i morra og ser om det har endret seg noe da. håper at noe har skjedd slik at jeg er i gang, eller at smertene har gitt seg...

Skrevet

Det kan godt hende du er på gang, men ting kan også ta tid.

Jeg syns selv du fint kan ta paracet i alle fall før du legger deg om du ikke får sove uten.

Om det vedvarer så kan du ta kontakt med føden absolutt, men det er lite de kan gjøre for deg.

Enten så er det fødsels rundt hjørne eller så er det ting som forbereder slik at du blir klar for fødsel.

Håper du får sove i natt,, og at du ikke får så mye smerter om det ikke gir deg fødsel

Skrevet

Menssmerter i ett? Ikke rier, dvs. regelmessige altså? Jeg vet da sannelig. Sikkert greit å høre med føden etter hvert. Jeg har også hatt en del menssmerter i det siste, men mer som stikk som kommer og går, så det kan vel karakteriseres som murringer og ikke noe mer spennende...

Lykke til og hold oss oppdatert!

Skrevet

smertene ga seg i går natt, og ingen forandring i dag, så det var nok bare "modning" som alle så fint kaller det... jeg velger å se på det som et positivt tegn på at det skjer noe der nede og at det nærmer seg fødsel. jeg venter og venter - og derfor er jeg også sikker på at jeg kommer til å gå over termin. det er utrolig hvor mye psyken kan spille inn.

takk for svar - hjalp å høre hva andre mener også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...