trippelmamsen Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Synest det er enkelt å finne nyttige/koslige kalendergaver til jenta mi på 6 år. Gutten på 4 derimot synest jeg det er vanskelig å finne på noe til. Noen forslag til småting som ikke er for dyre?
Gjest Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Matchbox biler Magiske vaskekluter Såper med figurer inni (apotek, har reklamert for det) Blåfjell vaskeklut (princess) Gøye reflexer med blink (Brio) Sjokolade gullmynter Saks, limstift, papir i morsomme farger Klistremerker Kinobilett Badeland bilett Pizzakveld Pepperkakeformer
La Perla Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Så langt har jeg kjøpt en boks med klinkekuler til 29,00. Den tenker jeg å dele i 2 eller 3 pakker. I fjor fikk han også noen dinosaurer fra en sånn pakke med flere. De har han lekt masse med. I helgene blir det en liten sjokolade eller noe, f.eks en sjokolademynt. Så putter jeg inn noen nye truser (f.eks 3-pack på h&M el.logn, og dat blir 3 gaver). Nå blir kanskje ikke gutter flest glad for truser, men min er så forfengelig og opptatt av klær, så hans synes nok det blir topp. Så har jeg kjøpt (m&M) en boks med sånne badekuler, den skal han dele med søstrene. Han skal få en pakke sukkerfri tyggis Man kan kjøpe åakker med flere småbiler og dele opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå