Gå til innhold

babycomp..noen som har og selge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk vite at vi ikke treffer EL, så derfor tar det så lang tid for at det klaffer for oss:( Er da inntresert i å kjøpe ein babycomp=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å bare kjøpe et termometer som viser tempen med to desimaler (eks: 37,23 grader)? Så går du på www.fertilityfriend.com og legger inn tempene der. Da får du opp grafer over hvordan tempene i syklusene er, du kan fylle inn når du har mens, el smerter +++ Med en babycomp er det litt mer komplisert... Ønsker du utskrift av tempene må hele maskina sendes inn osv....

Bare et lite tips... Har prøvd begge deler, og jeg likte fertilityfriend best...

Skrevet

Siden var vanskelig og forstå.. Har vært lettere med norsk..

Skrevet

Ja den kan være litt vanskelig å forstå, men det positive er at veldig mange her inne bruker fertilityfriend (FF), så er alltids noen å spørre... Verre når du sitter der med babycompen og ikke skjønner noe... hehe... Og FF har jo en genial opplæringsmetode som sendes på mail.... Ikke alle er like stødige i engelsk, men det er alltids noen her inne som vet hva de ulike rare ordene betyr...

Ønsker dere lykke til med prøvingen ;)

Skrevet

Jeg har en ubrukt Persona Fertilitetsmonitor til salgs, den virker i alle fall ganske grei. Jeg betalte 1100kr for den inkl noen ekstra testpinner.

(Jeg kjøpte den for å bruke som prevensjon mellom ungene, men rakk aldri å begynne å bruke den, du må ha regelmessig menstruasjon i to måneder før du kan begynne å bruke den, og det rakk jeg aldri... var gravid igjen etter første...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...