En liten mamma Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Hjemme hele dagen, og bør jo klare å diske opp med middag til mine kommer hjem -men hva skal jeg lage? Kom med deres middagstips pliis -jeg er helt tom!
Mjølkekua Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 I dag skal jeg ha ovnsbakt laks med tagiatelle med litt krydret fløtesaus..
Min tur_78 Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 I dag har jeg kjøpt saltkjøtt som skal få koke seg god og mør i noen timer, og så skal jeg ha masse deilige grønnsaker oppi og røkt kjøttpølse. En deilig god grønnsaks/kjøttsuppe:-) Nam, er lenge siden sist og jeg gleder meg:-)
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 hjemmelaget pizza med urtefyll fra Toro:=)
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 Her blir det enkel gryterett i dag ;o) For gubben sin delv, selv har jeg dåårlig med matlyst:S
isi* med liten januar spire!! Skrevet 26. november 2008 #6 Skrevet 26. november 2008 Her blir det tomatsuppe med egg, pasta og kylling. Og hvitløksbrød. Fikk sååå lyst på tomatsuppe av alle ting ;-)
Trinea Skrevet 26. november 2008 #7 Skrevet 26. november 2008 Så bra tråd! Sliter selv med å få fantasien på gli mht middag. I går gikk jeg inn på matprat.no og fikk mange tips. Lagde lapskaus i går med masse gode grønnsaker, bacon og kjøttpølse. Skal ha det i dag også, bare fylte på med litt mer kjøtt. I morgen har jeg tenkt å prøve skogsgryten de har bilde av der inne, tror den kan serveres med ris eller salat;-)
Maya_1 Skrevet 26. november 2008 #8 Skrevet 26. november 2008 Her er dagens middag : pannekaker nam nam
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 26. november 2008 #9 Skrevet 26. november 2008 her blir det stekt servelatpølse med makaroni, kokte poteter og ketshup selvfølgelig! nam nam hehe
Gjest Mammamoms *fødeklar* Skrevet 26. november 2008 #10 Skrevet 26. november 2008 Kjøttdeig og potetstappe med smeltet ost
*Novembermor*Sebastian<3 Skrevet 26. november 2008 #11 Skrevet 26. november 2008 Fiskegrateng med gulrøtter og poteter:D NAMME!!
Novemberknøttprøverigjen Skrevet 26. november 2008 #12 Skrevet 26. november 2008 Dei fleste er vel ferdige med middagen no, men tråden kan jo vere ein ide til ein anna dag. her var det pasta med bacon, squash og fløtesaus. Svingodt!!! Eg lover at alle gravide kjem til å ete seg dårlege:-) Heilt umogeleg å stoppe før det er tomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå