Gå til innhold

Hva er det til middag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjemme hele dagen, og bør jo klare å diske opp med middag til mine kommer hjem -men hva skal jeg lage?

Kom med deres middagstips pliis -jeg er helt tom!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag skal jeg ha ovnsbakt laks med tagiatelle med litt krydret fløtesaus..

Skrevet

I dag har jeg kjøpt saltkjøtt som skal få koke seg god og mør i noen timer, og så skal jeg ha masse deilige grønnsaker oppi og røkt kjøttpølse. En deilig god grønnsaks/kjøttsuppe:-) Nam, er lenge siden sist og jeg gleder meg:-)

Skrevet

hjemmelaget pizza med urtefyll fra Toro:=)

Skrevet

Her blir det enkel gryterett i dag ;o)

For gubben sin delv, selv har jeg dåårlig med matlyst:S

Skrevet

Her blir det tomatsuppe med egg, pasta og kylling. Og hvitløksbrød. Fikk sååå lyst på tomatsuppe av alle ting ;-)

Skrevet

Så bra tråd! Sliter selv med å få fantasien på gli mht middag.

I går gikk jeg inn på matprat.no og fikk mange tips. Lagde lapskaus i går med masse gode grønnsaker, bacon og kjøttpølse. Skal ha det i dag også, bare fylte på med litt mer kjøtt. I morgen har jeg tenkt å prøve skogsgryten de har bilde av der inne, tror den kan serveres med ris eller salat;-)

Skrevet

her blir det stekt servelatpølse med makaroni, kokte poteter og ketshup selvfølgelig! nam nam :P hehe

Gjest Mammamoms *fødeklar*
Skrevet

Kjøttdeig og potetstappe med smeltet ost

Skrevet

Fiskegrateng med gulrøtter og poteter:D NAMME!!

Skrevet

Dei fleste er vel ferdige med middagen no, men tråden kan jo vere ein ide til ein anna dag. her var det pasta med bacon, squash og fløtesaus. Svingodt!!! Eg lover at alle gravide kjem til å ete seg dårlege:-) Heilt umogeleg å stoppe før det er tomt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...