Kæmma og trultene Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Jeg prøvde å ringe jordmor igår men hun er ikke der før mandag så jeg får høre med dere imens!! De siste dagene har jeg fått helt annerledes utflod. Ikke noe lukt eller farge, men det er så tynt og renner veldig. Når jeg tisser feks, kan jeg etter å være ferdig kjenne og se at det renner litt og jeg må sjekke at det ikke er blod hver gang for det kjennes nesten ut som mensen innimellom! Hadde ikke det sist så jeg er usikker, men vet jo at den kan forandre seg... Har i tillegg litt vondt i magen til tider, mer enn den vanlige mensmurringen. Vet ikke om det har noen sammenheng jeg? Noen som vet??
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Vet ikke hvor langt du er på vei men ..jeg har hatt d samme som deg...så d er nok bare d at utfloden er litt anderledes og d er utrolig mye mer av den=)Tror ikke dette er noe å bekymre seg for nej.
Mayken Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Jeg er 26+1 og har hatt det sånn i mange uker. Er tynn utflod sa jordmor til meg, og ikke noe å bekymre seg for. Men hvis du har misstanker om at det kan være fostervann ville jeg kontaktet føden og fått en sjekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå