Gå til innhold

mor for første gang :)


mayapija

Anbefalte innlegg

heisann, skal ha mitt første barn i en alder av 20år.

Kjenner bare en annen på min alder som skal ha barn så si på samme tid, er det noen andre der ute som skal ha i mars, oslo området?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er snart 25, førstegangs og har termin 24. mars, er stolt osloborger! Fint å høre fra deg, virker som over-30 klubben har et strengt alderskriterium;) Selv syns jeg ikke det spiller noen rolle, har mange venner over 30. Kjenner ingen gravide på egen alder. Men kanskje det er fler av oss? Får håpe du ikke syns jeg er for gammel, for da må jeg starte "nesten 25 klubben". Kun for de med humoristisk sans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, tror nesten vi må starte vår egen klubb, siden de er så streng i over 30 gruppen...

 

godt å høre at det faktisk er noen andre i 20-årene som bor i oslo, ble litt ensomt..

Du har jo termin bare 4 dager etter meg, og for gammel er du ikke :)

Hvor skal du føde, selv skal jeg på A-hus..

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer... Jeg skal også ha en liten prins i mars, hyggelig å høre fra noen andre på min alder..

 

Hvordan har det gått hittil i svangerskapet?

 

Jeg har vært frisk og fin hele veien, eneste nå jeg har begynt å få halsbrann, og mange tisseturer på natten...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Og gratulerer så mye med To prinser, selv skal jeg bare ha en liten prins... Er det første gang du skal ha barn?

 

Hyggelig å høre fra noen som bor i oslo, og har termin rundt samme tid..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer!

 

20 mars skal min lille gutt ankomme:)

 

Kjempe hyggelig å komme i kontakt med andre på min alder som bor i oslo, og har termin i samme mnd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :))

 

Jeg har en liten jente i magen, og selv er jeg 26... Fyller svimlende 27 neste år en gang! ;o))

 

15. mars er den store dagen for oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei på dere:)

Jeg har termin 31mars...med en liten prins:) Er selv 26 år og bor litt utenfor oslo...nesten lillestrøm:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 29 og venter en liten gutt 11 mars:) Förste for oss også. Svensk, bott i Oslo siden 2004. Syns det hadde vaert göy med treff! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...