Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg gravid med mitt tredje barn. Er 5+5, men venter enda på kvalmen. Nyter egentlig det å ikke være kvalm, men blir littt urolig. Har vært kvalm med de to andre, men husker ikke når det startet.

Ellers så er ikke kaffe det det engang var, jeg lukter alt mulig rart og jeg fryser..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har heller ikke merket noe til kvalmen enda (bank i bordet!), er 7+0 i dag.. Hmm.. Gjør ikke noe om den ikke skulle komme i det hele tatt, men vet liksom hva jeg har i vente med den kvalmen.........vil bare få den overstått..!!

Skrevet

Kvalmen hos meg kom helt i slutten av uke 6/beg av uke 7.

Øker gradvis, det gjelder å ta seg god tid om morgenen og spise ofte. Epler hjelper, og semulegrøt med kanel og sukker...omtrent det eneste jeg kan ha for tiden...

Skrevet

Jeg er i uke 10 nå. Vært ganske småkvalm i 2 uker allerede med ett par spyinger per dag.. men denne uka har det slått til for fullt (uke 10) og jeg spyr non-stop. Var sånn forrige sv.skap også. Holdt på til uke 16.

 

=(

Skrevet

Hei!

Venter på nr3. jeg også. Kvalmen kom ca.6+4 som lyn fra klar himmel.Nå fatter jeg ikke at jeg ventet på det! Er helt grusomt, men vet at det går over om noen uker...Er 9 uker nå

Skrevet

Min kvalme begynte ikke før i uke 7 m jenta, så den kan enda komme!! Ikke noe særlig å trakte etter, da... Jeg var mye mindre kvalm med gutten. Har du samme kjønn på de to du har fra før? I så fall er jo kanskje dette motsatt kjønn..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...