Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg er over gjennomsnittet interessert i sex. Sliter litt på meg nemlig. Skulle gjerne hatt sex med mannen min hver dag! Håper hver eneste kveld at han også har lyst. Jeg tar aldri initiativ. Er redd for å bli avvist. Vi har sex ca 3 ganger i uken. Noen ganger mindre, andre ganger mer. Jeg syns det er lite! Vi har jo tross alt bare vært sammen i 2 år! Er det jeg som er helt på jordet, eller er det 3 ganger pr uke som er "normalen"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke det er noe som er unormalt når det kommer til slikt..

her kan det være alt fra 1 gang pr dag til 1 gang i måneden...

har du prøvd å prate med mannen din?? hva syntes han??

kanskje han egentlig bare er redd for å presse deg til mer enn du vil??

Skrevet

Du har i alle fall mye i forhold til meg, her har jeg nemlig ikke hatt meg noe siden midten av juni *fnis*. Men det er det jo fysiske grunner til da, som kvalme og oppkast og bekkenproblemer som ikke akkurat vekker "kaninlysten" i meg...

Har vel inntrykk av at 1-2-3 ganger i uka er et gjennomsnitt.

Skrevet

sex?

det er faktisk en av få gode grunner til og skaffe seg en mann *noterer det ned på huskelisten*

Skrevet

Vi har ca 1-2 ganger per uke :-) Tror de fleste menn har mer lyst på sex enn oss damer. Hadde det vært opp til sambo og vi har hatt tid/annledning så hadde han ville hatt sex 2-3 ganger per dag. Slik var vi når vi møttes ;P men ting blir litt anderledes med 2 barn,jobb osv. syns ikke 3 ganger per uke er lite jeg, helt normalt i mine øyne ja :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...