Gå til innhold

Hvor bestiller dere julekort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og har dere bilde av bare barnet, eller hele familien?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan bestille på nett www.fotoknudsen.no og mange flere sider:)

Vi tok fotografbilde på fame - og har av den grunn kjøpt de der. Men billig var det ikke. Du får det mye billigere på nettet:) Vi har kun bilde av barnet, snart blir det to:)

Skrevet

Hei,

Vi har bestilt på nfoto.no og får de i posten i morgen. Er veldig spent på hvordan de ble.

har bildet av barna og et av meg og mannen.

Skrevet

optimalprint.no

Har akkurat bestilt. Legger inn bilde og tekst. Enkel og grei forklaring. Mange bilder å velge mellom.

God Jul ;o)

Skrevet

Vi bestillte på nfoto.no =) Er så fornøyd med alle produktene vi har kjøpt der så fortsetter med det. Bestillte der til dåpen til gutten (invitasjoner og takkekort) og julekort i fjor.

Med en collage av barna =D

Vi bestillte fotokalendere i samme slengen, så vi er ferdig med julegavene =P

Skrevet

nfoto!!

Laget egen ramme med to bilder av vesla og ett av meg og sambo sammen. Kom i posten på få dager og bi er kjempefornøyd! 150,- for 20 kort m konvolutter tror jeg vi betalte.

Skrevet

Det gjør jeg fint selv...

I år ble det 2 rammer, en med bilde i og en lapp fra et bilde som eldste tantebarnet hadde malt selv (2 1/2 år) Ble kjempefine!!

Skrevet

nfoto her og..skal bestille snart:) vi har akkurat fått takkekorta fra bryllupet derfra og er kjempefornøyde! Bestillte de søndag kveld og hadde de i postkassa på tirsdag!! :) Ble helt paff jeg! :)

Skrevet

Jeg bestilt på vistaprint.no. Betalte under 200 kr for 50 julekort inkludert porto. Syns ikke det var galt...

Skrevet

Tusen takk for mange fine svar!

Nå har jeg også bestilt på nfoto. Jeg designet kortet selv, og tok med et stort bilde av junior og et lite bilde med meg, sambo og junior sammen. Ble kjempefint og gleder meg masse til å få det i posten :o)

GOD JUL til dere også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...