Hedda39 Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Er det noen her inne som testet pos en stund etter ikm,.... jeg skjønner ikke noe. Er alltid presis??????????
LilleSolaMi<3 Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 har du slutta på p piller eller annen prevansjon nylig? det kan sette kroppen ut av spill litt! ellers så er det noen som produserer hcg senere,hørt om de som ikke har testet positivt før de var 8 uker! hva med å ta en test hos lege? måle hcg med blodprøve!
Hedda39 Skrevet 26. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2008 Har ikke gått på p-piller et år ca,...Har hatt en MA( i mars) og mest sannsynlig en kjemisk graviditet for 2 mnd siden. Kan det påvirke tro??? Skjønner ingenting ... men tre tester med klart negativt resultat ( spanderte til og med på meg en cb digital) Bortkastet penger:)
Hedda39 Skrevet 26. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2008 Så det jeg lurer på er om noen av dere her på 1.trimester har testet negativt en stund før dere fikk postiv test,... evntuelt for lenge etter ikm testet dere pos???????????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå