ohayoo Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Jeg er med førstemann med i Bokklubben Baby, og helt ærlig så synes jeg det er ganske mye "søppel" vi får derfra, skjønner ikke helt hva vi skal med det, og det er heller ikke superbillig, 169 kr pakken. Det har også vært en del rot i forhold til leveranser og sånn, får ikke svar når jeg prøver å kontakte dem osv, så alt i alt er jeg litt misfornøyd. Har selv vært med i diverse bokklubber i De Norske Bokklubbene systemet gjennom flere år, og har vært godt fornøyd - så dette er litt nedtur. Hadde tenkt at barna mine skulle få bli med i Bokklubbens barn, men nå er jeg ikke sikker lenger... Noen som har erfaring med Go'boken? Evt andre barnebokklubber?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Jeg var med i den babyklubben til å begynne med og ei stund syns jeg det var ok greier jeg fikk (de små pappbøkene er veldig velbrukt etterhvert). Da hun nærmet seg året meldte jeg henne i stedet inn i Go'boken (da bokklubben baby begynte å sende bøker med tynne ark, hun var jo langt fra i stand til å skjønne at de ikke skulle rives, hehe) og jeg ble veldig positivt overrasket - syns de var bra. Tror vi var medlem der frem til hun var 2. Da ble det i overkant mye bøker som hopet seg litt opp. Nå nærmer hun seg 4 og er med i Go'boken 1-2-3 og koser seg med telling, og jeg har vel planer om å melde henne inn i Go'boken abc etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå