Kul(e)Mage Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Hei, er i uke 10. Har frem til nå hatt veldig ømme pupper - men det har nesten gitt seg helt. Begynner også å bli litt mindre kvalm enn før. Men fortsatt like trøtt og slapp.Var på UL i uke 6 og fikk påvist hjertelyd og har ikke hatt noen blødninger eller lignende. Men jeg bli rnå lit tnervøs allikvel når symptomene plutselig blir litt svakere. Grunn til bekymring eller bare en naturlig del av å ha kommet lenger i svangerskapet?
LilleSolaMi<3 Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 det er normalt=) jeg mista også de fleste symptomer ved uke 10, er nå 22 uker og puppene har ikke vært ømme på mange uker,stikker bare litt i de noen ganger,mensmurringer i ny og ne,men ellers bare super trøtt hele tiden! så symptomer kommer og går litt! man er ikke mer gravid selv om man har masse symptomer=) lykke til videre=)
Glaglagla!! Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Jeg har det sånn jeg også. Er 10+3 i dag - i går hadde jeg sinnsykt ømme pupper - i dag bare litt ømme - av og til "voksesmerter" i livmora. ikke lenger like trøtt....Vært to ganger på ul - både sett og hørt hjertet. Så jeg satser på at alt er supert - og jeg er en av de "heldig" uten for mye plager!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå