Norwegian by injection Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Lager du middag/kake til hele familien (svigers o.l.) eller har dere bvakt og er ute på feks. restuarant, kino (kjærestekveld)? Hva er mest vanlig idag?
Gjest Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Vet ikke hva som er vanlig, men vi pleier å invitere folk hjem til oss.
Banshee Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Inviterer folk hjem til oss på kaffe og kaker.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Familien hit på kaker..
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 Sist eg hadde bursdag så hadde sønnen min besøk av to fra bhg. Og eg satt og svara på mld heile tida av folk som gratulerte meg, så eg måtte jo sei det til ho da at eg hadde bursdag....... Me gjer ikkje så mykje ut av bursdagane til oss voksene me.
* 5 om dagen * Skrevet 26. november 2008 #6 Skrevet 26. november 2008 her skjer det ingenting den dagen....ikke så mange som vet om den heller. men jeg husker det var litt sårende å feire 40 års dag, og ikke særlig mange som husket det....feiret ikke da heller.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 26. november 2008 #7 Skrevet 26. november 2008 Bursdag? Næh, den blir ikke gjort mye utav gitt, selv ikke i år da jeg ble 30... Hadde en åpen invitasjon til kakespising på terrassen (bursdag i slutten av mai) til familien, og så hadde jeg de beste venninnene mine i middagsselskap 3 uker senere (pga feriereise).
Norwegian by injection Skrevet 26. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. november 2008 Jeg fyller 34år (blæ!!) imorgen og har bedt svigers hit på middag. Ikke fordi jeg har så innmari lyst å feire meg selv men svigermor har maset så på meg...'vi kommer opp til dere for å spise litt bdagskake, he he!' Jeg ville mye heller ha hatt bvakt og vært ute med mannen min. Men det er kanskje ikke så vanlig det da?
Gjest mphs Skrevet 26. november 2008 #9 Skrevet 26. november 2008 Feirer ikke så mye bursdager etter jeg ble 16 år. Var ute på restaurant da jeg ble 30 år og nå sist da jeg ble 34 hadde vi svigers her, men det var bare på gunn av at vi da hadde ny baby på 17 dager og benyttet annledningen til en bursdags/fødsels kake. Vi prøver å gå ut på restaurant på bryllupsdagen vår, men i år gikk det ikke med en liten baby som ammet hele tiden.
Alba44 Skrevet 26. november 2008 #10 Skrevet 26. november 2008 Inviterer gjerne hjem til oss på middag og kaffe/kaker ) Gratulerer med morgendagen!! ( flott alder ;o))
Anne-B. Skrevet 26. november 2008 #11 Skrevet 26. november 2008 Vi feirer med kaffeslaberas. Og gjerne en tur på byen om det er muligheter for det.
Norwegian by injection Skrevet 26. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 26. november 2008 Takk, he he, jeg kommer etter!
It's all about me Skrevet 26. november 2008 #13 Skrevet 26. november 2008 Da sitter jeg som regel hjemme alene med ungene. Det er så mye å gjøre på jobben til mannen på den tiden at han har vært bortreist de siste årene. Samt så bor vi milevis unna all familie. Selv om jeg ikke tar bursdagen så høytidelig (bursdagsgaver er det MANGE år siden jeg fikk) så må jeg innrømme at det er litt ensomt.
Mom2Two Skrevet 26. november 2008 #14 Skrevet 26. november 2008 Sånn gjør vi det: På morgenen den dagen jeg (eller noen andre i familien) har bursdag har vi alltid kakao og varme croissanter. Så går vi på restaurant og spiser alle fire på ettermiddagen/kvelden. Så har vi kake hjemme etterpå. Nærmeste helg (som oftest) bruker vi å invitere svigerfamilien (min familie bor for langt unna) på middag og kake. Så bruker vi noen ganger å ha en vennemiddag i tillegg. Kommer litt an på. Ikke hvert år. (Litt annerledes med barnebursdag da).
Mom2Two Skrevet 26. november 2008 #15 Skrevet 26. november 2008 Hehe, ser nå at vi kanskje gjør litt mye ut av disse bursdagene.. Me jeg er så barnslig at jeg fremdeles synes det er stas med bursdag jeg da. Synes det er ganske koselig å stelle i stand også.
Gjest Skrevet 26. november 2008 #16 Skrevet 26. november 2008 Minst mulig ... Sist jeg hadde bursdag hadde jeg tenkt å la det hele passere i stillhet, men da hadde gubben invitert et par gode venninner av meg som kom med mat og god drikke, så tok han seg av lillemann så jeg fikk kose meg i fred og ro :-) Er ikke så begeistret for voldsomt til feiring, men det er trivelig med noen gode venner i et godt lag ... og i hvertfall når de overrasker og overtar all ordningen på forhånd! Ellers så har jeg veldig sansen for barnevakt og skikkelig kjærestekveld :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå