bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 det er flere timer i døgnet den er aktiv og romsterer inni magen enn den sover. Det er jo koselig med spark og aktivitet så det er jo ikke det... men er det normalt å nesten alldri ligge stille? Jeg våkner om natta av at den sparker og det er ubehagelig å sitte 2 timer i strekk på forelesninger pga all romsteringa Kan ikke huske at dattera mi var så aktiv. Klarer liksom ikke se noe sovemønster heller iom at den "aldri" sover den sparker ikke skikkelig alltid da men masse små bevegelser hele tiden. Kanksje den hikker mye?! Er i uke 28 så den har vel god plass å tomle rundt på Dessuten ligger den med beina ned så kjenner alt så veldi godt nedover hvor magen er størst... Har bare kjent spak oppover engang
BAcer vil ha flere :) Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Slik er det her også! Fra jeg våkner om morgenen til ca lunch er det fullt liv. Da sover h*n i et par timer, fram til h*n våkner igjen. Så er det fullt liv til kveld, og natt. Våkner også på nettene av at det er sirkus inni magen :s Gruer meg nesten litt til h*n kommer ut hvis dette skal fortsette.. Har et turbotroll fra før av som jeg nesten ikke klarer å holde tritt med.. Får håpe h*n er så utslitt når h*n kommer ut at h*n sover masse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå