Gå til innhold

syns babyen er veldig aktiv jeg?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er flere timer i døgnet den er aktiv og romsterer inni magen enn den sover. Det er jo koselig med spark og aktivitet så det er jo ikke det... men er det normalt å nesten alldri ligge stille?

Jeg våkner om natta av at den sparker og det er ubehagelig å sitte 2 timer i strekk på forelesninger pga all romsteringa :)

Kan ikke huske at dattera mi var så aktiv. Klarer liksom ikke se noe sovemønster heller iom at den "aldri" sover :) den sparker ikke skikkelig alltid da men masse små bevegelser hele tiden. Kanksje den hikker mye?!

Er i uke 28 så den har vel god plass å tomle rundt på :) Dessuten ligger den med beina ned så kjenner alt så veldi godt nedover hvor magen er størst... Har bare kjent spak oppover engang :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik er det her også! Fra jeg våkner om morgenen til ca lunch er det fullt liv. Da sover h*n i et par timer, fram til h*n våkner igjen. Så er det fullt liv til kveld, og natt. Våkner også på nettene av at det er sirkus inni magen :s

Gruer meg nesten litt til h*n kommer ut hvis dette skal fortsette.. Har et turbotroll fra før av som jeg nesten ikke klarer å holde tritt med..

Får håpe h*n er så utslitt når h*n kommer ut at h*n sover masse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...