Gå til innhold

kommer inn her jeg :)


Celina og Emil + enimagen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

om tiden går like fort så det har gjort til nå, så er det jammen ikke lenge til jeg får se lille gutten :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen :-) Synes tiden har gått superfort (med unntak av 1. trimester) og er nå 38+1. Nå begynner jeg å bli klar til å se han, men nyter å være hjemme også. Håper du har hatt og får en fantastisk tid som gravid!

 

Skrevet

takk:) synes hele graviditeten har gått nokså fort, er nok pga det ikke var helt planlagt å minsten var bare 9mnd når jeg ble gravid, men nå nyter jeg svangerskapet så godt jeg kan :o)

du får nyta di siste dagene du har igjen nå så godt du kan;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...