Gå til innhold

Flere som ble ferdig med 4 avd på jussen på UIO forrige uke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gikk det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

opp:)

Skrevet

Jeg skriver på masteroppgaven min på jussen, men kjenner mange som tok 4. avd. forrige uke:)

Håper det gikk bra med deg:) :) :) Er det ikke utrolig deilig å være ferdig med eksamen? Sprett champisen og kos deg!

PS. Du kan være glad for at du slipper å ta det som før het profesjonsdelen. 2 -års eksamen (3. og 4. året) med nesten 20 fag og 4 fulle dager med eksamen (mandag-onsdag-fredag-mandag). Det var et mareritt... Strøk du eller gjorde det veldig dårlig én av dagene, ble jo det tatt med i summen. Folk svimte jo av og greier.. Var DET presset.. Bra de har avviklet den, det var nesten umenneskelig å ha 120 studiepoeng på èn eksamen.

Skrevet

jo da det gikk greit med meg, 90% av de jeg har snakket med rakk ikke å bli ferdig den første dagen, så jeg er glad at jeg rakk. De har kortet ned eksamenstiden fra 8 til 6 timer men ikke minsket på selve oppgaven, så det var skikkelig stress.

Begynner på masteren jeg og nå, skal levere i april! Skal bli så digg å bli ferdig!

Når skal du levere?

Skrevet

Hadde håpet å leverre nå i november, men det går mot april gitt:-p

Og JA, det skal bli digg å bli ferdig!!!

PS. Du kan jo søke en vit. ass stilling når du skal skrive oppgave. Da kommer du inn i et miljø. Mye hyggeligere.

Skrevet

Tror jeg må fokusere på å bare skrive, har så begrenset med tid. Vill gjerne bli ferdig til april!

Lykke til med skrivingen til deg:)

Skrevet

Vit. ass stilling er jo nettopp å skrive oppgave da:) Bare at man får betalt for jobben;) Win-win....

Takk det samme:)

Skrevet

Jaha! Hvordan søker man på en slik stilling da? Og hva går den ut på? Betalt høres jo fint ut, hehe. Trenger det!

Skrevet

Glem det, så at de ikke har noen ledige vit.ass stillinger på offentlig rett. Synd! Men takk for tips:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...