nina er gravid;) Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Jeg var på ul i går og skal sette inn to...jippi på fredag ettermiddag..begynner å glede meg og har fått en utrolig bra følelse for dette forsøket..slimhinnen var 10 på dag 10 og det var vist veldig bra..håper håper..ikke noen egg somnhadde kommet for langt heller..så nå er jeg fornøyd.... få høre hvordan dere har det ..blir lange 14 dager..klem
lalla2008 Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Hei jenter:) Oi, så spennende! Det var veldig hyggelig å høre.Vi får satse på at det går bra denne gangen Nina...jeg krysser fingrene for deg og sender varme tanker. Jeg satt inn et fryseegg i går som var helt som sykehuset ønsket, men om det blir noe baby vet man jo ikke. Akkurat nå er jeg veldig glad og føler meg rar.......jeg lurer på hva som skjer inni meg. Håper så inderlig at egget klorer seg fast denne gangen. Kan man allerede føle nå at noe skjer i kroppen, evt. når kan man det? Jeg skulle ønske at jeg allerede nå følte noe, men det gjør jeg ikke. Jeg har bestemt meg for å sykemelde meg et par uker. Sist gang var det mye overtid og stress på jobb, og selv om de sier at det ikke har noe å si har jeg følt i ettertid at det ikke var riktig. Så nå skal jeg pleie meg selv og egget vårt fra nordpolen med å gå på turer, lese bøker og være positiv Hyggelig at vi kan følge hverandre under denne tiden. Klem
smilekopp, 2 barnsmor <3 Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Hei på dere=) no er eg kommt heim etter egguttak, eg fekk ut 16 egg!!!!=) så eg er strålendes fornøyd. legen sa det såg veldi fint ut, slinhinna mi var på over 12. heldigvis fekk eg meir smertestillende denne gangen så det var ikkje fullt så vondt=) så eg er lykkelig over at eg er ferdi med dette no og håper mange egg blir befrukta til imåro. kunne jo øns09ka å visst det allerede=) me får nåken spennende veker foran oss no
nina er gravid;) Skrevet 26. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2008 Du får masse varme tanker tilbake..oggratulerer som ruger..gullegget..helt sikker på det ,jeg tror nok man kan ha en innebygd følelse for hvordan utfallet blir,men det viktigste er jo og være posetiv.Jeg jobber halvt men har velgt og sykemelde meg den ene uken..er frisør så stress faktoren er jo på topp i jula,,,pluss alle kjemikalene vi jobber med..det er helt greit å farge håret som gravid,noe helt annet å stå med det daglig..jeg velger å være føre var..og er jeg heldig og blir gravid , velger jeg nok å bli hjemme i 3 månder.å disse ukene jeg ruger skal jeg bare kose meg.har litt tull med stoffskifte og må ha exstra oppfølging..så det er jo mye som skal klaffe.hyggelig å følge hverandre , masse lykke til..klem
nina er gravid;) Skrevet 26. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2008 16 egg og flott slimhinne ,det er helt perfekt det..gleder meg til å høre hvor mange du får på frys..lykke ti og det skal bli spennende du har vel insett på fredag du da..samme som meg ..hvor hører dere til ..porsgrunn her og de er kjempe hygglige.vi får glede oss til fredag....
smilekopp, 2 barnsmor <3 Skrevet 26. november 2008 #6 Skrevet 26. november 2008 ja eg gleder meg så enormt til fredag, til å få inn gullegget=) det er jo ikkje sikkert kvaliteten på alle eggene mine er like bra, men no har eg hvertfall litt større sjanse for å få nåken på frys så eg forhåpentligvis slepp å gå gjennom dette fleire ganger,eller hvertfall ikkje på mange år=) eg har sjmldt meg også, denne gangen skal eg ha rp rundt heile forsøket og håpe det kan gjere at spiren vil gro hos meg=) me hører til på Haukeland. de e kjempesnille der også, men det skulle vel bare mangle for me e jo ei svært sårbar gruppe som kjem der og vil ha hjelp til å oppfylle drømmen med å få kjærlighetsbarnet til verden=) <3<3<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå