bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 tenkte å ha en ting som "alle" som kjøper leker i julegave til tuppa kunne kjøpe til... Hunliker godt å leke med barbie om dagen og spør stadig om å få nye ting til barbiedukkene sine. Kankje et barbiehus kunne vært fit å begynne med? Eller er hun for liten? jeg husker jeg hadde et hus jeg samlet litt og litt til og det var veldig gøy å leke i det men tror nok jeg var en del eldre... Dukkehus er vel kanskje mer robust?! men så har hun jo ingenting av dette fra før og heller ikke så mye interesse enda i alle fall... Vet dere om lekebutikker som selger fine barbiehus da?
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 hehehe.....hadde tenkt å stille det samme spørsmålet selv. Har en datter på 5 år jeg da.....leker vedig med barbie for tiden....men viss jeg fikk bestemme syns jeg et flott dukkehus i tre er bedre.... hehehe.... liker ikke barbie-dukkene noe særlig!!! men men....her er det barbie som er tingen. Føler lanskje hun er for stor til dukkehus nå!!! ikke vet jeg..... det jeg egentlig skulle var å dytte denne tråden opp.... hehehe....
bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 26. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2008 vi får dytte enda engang sysn også dukkehusene er søtere men snuppa leker jo bare med barbien så...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå