PinkBabyDoll Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Ser fra stuevinduet at det brenner et sted ikke langt fra Fruekirka ser det ut som...
Anne-B. Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Ånei? Jeg skal ned til byen nå, til Baklandet, jeg kan gi rapport om hva jeg har sett ute i felten. Huff, det er så trasig med branner. Og om det er i området Fruen, så er det jo mange gamle trebygg som står i fare. Når jeg tenker etter, så så jeg brannbiler der i går ettermiddag da jeg gikk hjem, så kanskje det bar er en øvelse? Håper på det.
Gjest Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Er i sentrum nå, men det er alt for mange hus i vegen til at jeg ser hvor det er ... men det ser ut som at det er like ved brannstasjonen/fruekirka. Det er ikke bryggene i kjøpmannsgata, for det er nærmere sentrum enn som så (puh), men ser ut til å være øverst i søndre eller nordre en plass...
Anne-B. Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Det var tett ved nordre jeg så brannbilene i går, ved den veita der det nå er turistinformasjon.
MissAntrop Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 Er visst bare damp.. http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1197887.ece
Gjest Skrevet 26. november 2008 #6 Skrevet 26. november 2008 Det var da enda godt ... blir alltid litt skjelven når det ryker i sentrum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå