Kokkeli nyter våren:) Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Nå må jeg gå og ta opp lille snuppa:) Så får nok ikke tid til å komme inn hit mer idag. Ønsker dere alle en riktig god onsdag, 4 uker til julaften idag forresten:) Gleder meg veldig til det:) MÅ nyte disse 4 ukene!! God klem:)
Mille** Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Takk for det, ha en fin dag du også. Jeg skal til tannlegen jeg da....;o/ Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå