-prøverpånytt- Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 lille skatten min.Var 21 uker på vei og plutselig døde lille jenta mi i magen min.Stakkars lita,hun var så bitte liten.240gr og 22 cm,men alikevel et fullverdig ferdig menneske.Skulle bare vokse seg stor og sterk,men dessverre lille skatten min fikk du ikke livets rett og er nå i himmelen sammen med veldig mange andre små babyer. Savner deg veldig.Stor klem fra mamma.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 ååååå så trist!!! Får tårer i øynene jeg nå! Håper du snart har en ny liten spire i magen!
Allegra -med gullspira- Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Uff så trist å lese... sender en trøsteklemm og ønsker deg masse lykke til fremover, og håper en ny spire snart er på vei!
-prøverpånytt- Skrevet 26. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2008 Takk for det.Håper på ny spire jeg også..
ny83 Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 å så inmari trist da, d er snart 10 måneder siden jeg mista jenta mi, hun blei 18 uker i magen min. hun hadde alvorlige missdanelser, så vi valgte og la henne slippe. hun hadde nok ikke overlevd fødselen uansett. d er litt av hvert man skal gjennom her i livet. godt man ikke vet på forhånd. håper d snart blir vår tur prøverpånytt:)
-prøverpånytt- Skrevet 26. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. november 2008 Ja det er sant ny83.Kondolerer på dine vegne.Aldri moro å miste et etterlengtet barn.Livet er virkelig ikke rettferdig.. Jeg blir 30 neste år og har alltid sagt at jeg håper jeg har fått mine 2 barn innen da.Ønsker meg så veldig ett søsken til datteren min..
l.r.k Skrevet 27. november 2008 #7 Skrevet 27. november 2008 hei. får tårer i øynene jeg nå. har selv mistet to stk, juni 2005 hadde jeg en graviditet utenfor livmor som ble opperert bort i uke 10. veldig trist. hadde en spontan abort mars året etter i uke 8-9. er så kjett når sånn skjer. men så kom verdens nydeligste jente i mai 2007. men kommer alltid til å tenke på dem jeg mistet. lurer på om hvilket kjønn det var osv.... så nå er vi klare for nr to. så håper det skjer snart, venter eggeløsning i neste uke,så da er det bare å ha litt sengekos.
-prøverpånytt- Skrevet 27. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. november 2008 Det er på en måte en trøst for meg at vi er fler med samme opplevelse og det kan gå bra etterpå også med fine svangerskap og helt friske barn. Jeg venter eggløsning nå til helgen og er allerede i gang med, ja du vet hehe!!Ekspertene sier jo det er lurt å ha celler "inne"en dag eller to før el.så om noen uker nå vil jeg ha pos.test! Håper du får det også!!
**Baby**number**two** Skrevet 27. november 2008 #9 Skrevet 27. november 2008 Så trist, ingen fortjener å oppleve noe sånt. Ønsker deg lykke til med prøvingen. Klemmer fra meg
VinterSol+2 Skrevet 27. november 2008 #11 Skrevet 27. november 2008 jeg skulle vært på en litt sen ordinær ultralyd i dag jeg. i stedet er det fire uker siden jeg fødte en bitteliten gutt. ble satt i gang,da han plutselig døde i magen min. tenker på deg nå, som allerede har savnet den lille jenta di i et år og en dag nå. lei for at det måtte gå sånn. det finnes ingen rettferdighet i at man må miste et av barna sine, i magen eller utenfor.
Maine Skrevet 28. november 2008 #12 Skrevet 28. november 2008 Vil gi deg en klem og håper at du snar blir gravid igjen....da blir det litt lettere. Sorgen vil alltid være der. Det at tiden leger alle sår blir ikke riktig når det gjelder å miste et barn. Men sorgen blir lettere å bære og livet blir godt igjen. I januar er det 7 år siden jeg mistet min førstefødte. Han ble født i uke 30 og levde kun i 14 timer pga en alvorlig hjertefeil. Det er fremdeles vondt og mange tårer rundt hans "dag" hvert år, men det er greit. Jeg blir også ekstra rørt av historier som din da jeg vet hvilken dyp smerte det er at vår baby dør....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå