Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Ja, da ser det ut til at det blir IKM på julaften på meg gitt. Andre som også kommer til å treffe ikm rundt de tidene?
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Jeg tror jeg også har IKM rundt julaften! Det blir spennende å se om det tanta kommer, eller ikke!
ta|ie Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Blir vel rundt samme tid her også. Håper jeg kan få en god nyhet på julaften! Hadde vært den beste gaven
Baby-bea Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Jeg har også IKM på julaften :-) Tenk om det blir tidenes julegave :-) Det betyr EL til uka.... Da vet vi hva vi skal gjøre og hvor vi skal tilbringe mest tid jenter :-) Lykke, lykke til :-)
blirjegsnartmamma Skrevet 27. november 2008 #6 Skrevet 27. november 2008 Ja Men jeg skal på min første runde pergo, så vet ikke om det forkorter eller forlenger "normal" syklus.. Håper på at det sitter denne gangen! Skal teste før vi kjører til svigers den morgenen
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 27. november 2008 #7 Skrevet 27. november 2008 blir nok rundt julaften på meg også gitt ) Så tenkte å gi sambo positiv graviditets test i julestrømpa (for jeg satser jo på at det går denne mnd, litt optimist må man være )
tjorven- nr 3 Skrevet 27. november 2008 #8 Skrevet 27. november 2008 ja vi er flere som tester i jula : ) Har lagd en skravletråd for ikm uke 52 : ) Heng dere på der å skravle da!! Kjempespennende å følge med dere alle : D
Dotten Skrevet 28. november 2008 #9 Skrevet 28. november 2008 Ja det ser sånn ut gitt He, he. Hadde jo vært flott om tanta ikke kom... men heller den rødkledde nissen Lykke til alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå