Kokkeli nyter våren:) Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Jeg har laget selv en del år. Vi lager det ofte sammen i foreningen. Det er veldig koselig:) Kjøper ferdig krans med granbaren på. Så kjøper vi pynt så pynter vi sammen da. Kjøper hvert vårt pynt for da får vi det som vi vil ha da. Så på god morgen norge i går eller på mandag og da vaar finn der og han laget også krans. og han likte ikke det var rødt på kransen for rødt var jul. lilla var advent. jeg pleier å ha rødt eg, for jeg er mye mer glad i rød fargen enn i lilla fargen. men får se hva jeg finner i år. skal gå å kjøpe krans og pynt idag.
Mille** Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Nei, det pleier jeg ikke å gjøre, men fikk veldig lyst til å prøve nå da. )
Gjest Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Har en jeg laget sammen med mamma i sin tid. Husker ikke hva vi sprøytet på for å få ting til å holde seg, men det har fungert for den er like fin fremdeles den Har ikke hengt den opp ennå da.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Har en mamma som hvert år lager kjempe fin krans som jeg henger utenor døra. Så jeg har ikke prøvd meg på noen selv enda. Men har veldig lyst.. Ja, den Finn laget på God Morgen Norge var bare kjempe fin.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 26. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2008 Nå er min krans laget:) Og mannen hengte den opp med en gang. Jeg blir egentlig aldri førnøyd med meg selv. Jeg fant også veldig lite å butikken når jeg var og handlet. Og så kom ei anna venninne som hadde vært samme plass og handlet og hun hadde spurt etter hjelp og funne seg masse fint. Så angrer nå for at jeg ikke også spurte etter hjelp. Har nok sett på feil plass i butikken jeg.. Men men nå får den være sånn. er kjekt å lage selv da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå