bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 her har vi 2 adventstaker og ei stjerne som lillemor har i vinduet sitt....
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 1 adventsstake (som muligens blir byttet ut i år) og ei stjerne. Eller det er løgn - det er det som er i bruk. Men på loftet ligger to stjerner til, som jeg aldri helt har blitt fornøyd med... Og så har vi lys på en minithuja på trappa ute.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 I vinduene opp mot veien har vi 2 adventstaker.. I vinduene ut mot verandaen har vi lys som henger i hele vinduet.. Stjerner med lys inni.. Dekker begge vinduene som et teppe =) Kjempe kos! I kjøkkenvinduet har jeg et sånt tre/sylinder (er det det det heter tro..?) med lys inni,,
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Har en adventstake i vinduet i stua, sann grå moderne med strålrør. I gangen har vi en grå stjerne i kunstrotting og ute på altanen har vi kunsttre med lys. Kjøpt på Living for noen år siden. Det er lys i alle tuppene på grenene- ganske så stilig.
Mamman til AM&JS Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 VI har 2 staker, 2 stjerner...så skal ungene få sånn kjegleformet tre med lys på rommene sine..(ønsker seg det) + at jeg skal kjøpe en stake til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå