Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Klarer ikke å komme på et eneste ett jeg............
prebs Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Johannes er veldig flott, men jeg synes absolutt det er best alene. Finner heller ingen navn som passer knallbra etter J. Lettere å finne noe som passer før. Men: Johannes Olai Johannes August Johannes Nikolai "Må" du ha mellomnavn, da?
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Johannes Emilian? Åh det var fint!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 Johannes er kjempe fint navn, men synes det blir helt "ødelagt" med et mellomnavn til...... Trenger du virkelig et mellomnavn til et så flott navn som Johannes????????
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #6 Skrevet 26. november 2008 Nei jeg må strengt tatt ikke ha mellom navn. Men de andre søsknene har, så da tenkte jeg at det måtte være "rettferdig", om du skjønner tankegangen min. så alle forslag mottas med takk:-))
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #7 Skrevet 26. november 2008 Hadde ikke ville hatt noe mellomnavn til ett så "tungt" navn... Johannes er mer en nok syns jeg...
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #8 Skrevet 26. november 2008 Vilikke&Knøttelit1bleAdrian ja det var pent. Men jeg heter Emilie til mellomnavn, så det blir kansje en smule likt? men på en annen side så brukes jo ikke mellomnavnene i særlig stor grad, så det gjør kansje ikke noe?
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 26. november 2008 #9 Skrevet 26. november 2008 Vet du? Det synes jeg bare var litt morsomt! Uansett, hvis du ikke bruker begge navnen selv og ikke har tenkt å bruke begge navna hans hele tiden så spiller det jo ingen rolle. Det var et vakkert navn! Fikk lyst til å bruke det selv!! Sviger mor heter Unni Merethe og hennes datter heter Merethe Men hun bruker bare Unni, og det hadde ikke spillt noen rolle uansett.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #10 Skrevet 26. november 2008 Vilikke&Knøttelit1bleAdrian Nei jeg bruker bare mellomnavnet mitt på papiret. Aldri noen som kaller meg for det. Og jeg regner med at dette også blir ett sånt "mest-på-papiret-navn". Men det var helt klart et nydelig forslag, og er nå skrevet ned på arket mitt. Emilian lettet liksom litt opp det litt tyngre Johannes. så nå står jeg med Alva Elisabeth som jentenavn, og Johannes Emilian til guttenavn. Nå gjelder det bare at mannen min er enig da:-)) HI
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #11 Skrevet 26. november 2008 Skjønner ikke poenget med mellomnavn som bare skal stå på papiret. Hva er vitsen med å gi barna navn som ikke brukes`???
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 26. november 2008 #12 Skrevet 26. november 2008 Det var to helt fantastisk fine navn sammen!!
FuckFace Skrevet 26. november 2008 #13 Skrevet 26. november 2008 Det er mye viktige ting som står på papirer, men som ikke blir sagt høyt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå