Gå til innhold

Tips til kveldsmat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Skal ha en gjeng damer på besøk i kveld. Skal servere kveldsmat. Lyst til å gjøre litt ut av det. Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk noe hos en gravid venninne som var fantastisk godt og som jeg måtte lage de 3 påfølgende dagene etter jeg hadde vært hos henne (ja nå kan du bare le, Tingeling om du leser dette ;o).

Tortillalefser som du fyller som en taco med krydret kyllingpålegg (sånn som man får i ferskdisken), tomatskiver, paprikastrimler, oppskåret avocado, litt løk (gjerne rødløk), og pesto. Jeg hadde i tillegg fetaost på. Nydelig!!

Skrevet

Ehhh ... er det meg du sikter til??

Hvorfor skal jeg le av det? Synes det hørtes riktig godt ut jeg, og alt du nevner der er jo alldeles i orden for både gravide og ikkegravide :-)

Liten forklaring, kanskje?

Skrevet

Eller varme pitabrød med salat,kjøttdeig,ost mais,rød løk, agurk og dressing i......Billig og kjapt og kjempe godt:)

Skrevet

Eller har ammetåka mi slått så til de grader inn at jeg har hatt deg på besøk, servert nydelig mat og glemt hele greia ??

Skrevet

Dette hørtest supert ut. Men er det en spesiell måte å rulle sammen dette på,slik at det ikke blir et griseri av dimensjoner :-)

Skrevet

Hehe, neida - ikke deg (så vidt jeg vet), men ei irl venninne som hadde/har det som kallenavn (oppstod i russetida tror jeg).

Og le; som i at jeg fikk totalt dilla og måtte sende gubben ut for å kjøpe kyllingpålegg og avocado 3 dager på rad etterpå... *flire*

Skrevet

Nei, jeg bare ruller jeg, litt stramt. Har fint klart å spise det uten å splæsje innholdet ut over alle tallerkenkanter, men er man ikke helt stø så er jo kniv og gaffel greit :oD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...