Dronning Sånnja Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Jeg har planlagt - "Hokus og pokus.... trollet nedi esken sover du..." - Björnen sover evt. Men trenger flere tips! Er veldig takknemlig for svar. Vil jo så gjerne ha en super duper fest for sönnen min!
UnePune äntligen hemma! Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Hadde ikke tenkt å ha leker vi. Men skal ha en liten skattejakt etter snop bare(piratbursdag). Blir to timer på ettermiddagen midt i uka, så tenker det holder for oss =) Hva med Broi bro brille, sette hale på gris, fiske godtepose med litt tull innimellom?
Dronning Sånnja Skrevet 26. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2008 Jeg tenkte at det best å holde litt i styringa så det ikke blir helt texas, men barna skal få leke litt fritt også da. Fiske godtepose, det skal vi gjöre. Det gjör man alltid i svenske bursdager (bor i Sverige, altså) Bro bro brille var et bra tips. Da må jeg bare sette meg ned å laere meg den svenske melodien som er helt annerledes enn den norske. Men den er jo göy. Takk takk
La Perla Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 Noe som alltid slår an er at f.eks. pappaen sitter i dusjen el. et annet sted som tåler vann, og så skal brna prøve å treffe ham i fleisen med en såpesvamp.
Dronning Sånnja Skrevet 26. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. november 2008 Haha! Den pröver vi!
UnePune äntligen hemma! Skrevet 26. november 2008 #7 Skrevet 26. november 2008 Forresten så tenkte jeg de kunne tegne på duken også - de som vil---ha sånn hvit papirduk på bordet =) (og muligens en voksduk under der igjen, just in case!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå