Gå til innhold

Barnebursdag med 4-åringer - trenger tips på leker!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har planlagt

- "Hokus og pokus.... trollet nedi esken sover du..."

- Björnen sover evt.

Men trenger flere tips!

Er veldig takknemlig for svar. Vil jo så gjerne ha en super duper fest for sönnen min!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke tenkt å ha leker vi. Men skal ha en liten skattejakt etter snop bare(piratbursdag). Blir to timer på ettermiddagen midt i uka, så tenker det holder for oss =)

Hva med Broi bro brille, sette hale på gris, fiske godtepose med litt tull innimellom?

Skrevet

Jeg tenkte at det best å holde litt i styringa så det ikke blir helt texas, men barna skal få leke litt fritt også da. Fiske godtepose, det skal vi gjöre. Det gjör man alltid i svenske bursdager (bor i Sverige, altså)

Bro bro brille var et bra tips. Da må jeg bare sette meg ned å laere meg den svenske melodien som er helt annerledes enn den norske. Men den er jo göy.

Takk takk

Skrevet

Noe som alltid slår an er at f.eks. pappaen sitter i dusjen el. et annet sted som tåler vann, og så skal brna prøve å treffe ham i fleisen med en såpesvamp.

Skrevet

Haha! Den pröver vi! :)

Skrevet

Forresten så tenkte jeg de kunne tegne på duken også - de som vil---ha sånn hvit papirduk på bordet =) (og muligens en voksduk under der igjen, just in case!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...