Gå til innhold

Melder meg inn litt her å!


hotoon

Anbefalte innlegg

Siden jeg hadde SA i september og ble gravid fø jeg rakk å få mensen igjen, er det vanskelig å si termin. jeg selv tror ca 1 juli, men legen sa rundt sankthans, så jeg er litt både på luni og juli-klubben foreløbig;)

 

Noen av dere som har vært på tidlig UL?

 

Jeg fikk ikke det av legen min, siden denne gravditeten (bank i bordet) ser ut til å gå helt om normal... Men som sagt, vil jeg jo vite termin...å ikke minst, er det en eller to der inne?? Vet ikke om jeg klarer å vente helt til i januar/februar med å få vite dette!

 

Noen som har vært på privatklinikk å fått UL?

 

Jeg har også hørt at om du går til jordmor kan du få høre hjertlyden...noen som har gjort det? Da vet jeg ihvertfall at det banker der inne, men var hos legen i uke 8 å hun sa at nå skal jeg først på UL å så kan jeg dra en gang til til legen å såå til jordmor... Har en veninne som var hos jordmor i uke 14/15... Noen som vet om det bare er å bestille time til henne? Vil jo ikke komme dit å føle meg helt dum å si at jeg vil komme til henne forde jeg vil høre hjertlyden;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bare å kontakte jordmor når du vil, men som regel er det ikke nødvendig før i uke 12-13 pga at hjertelyden er vanskelig å høre før det. Jeg skal ikke til lege i det heletatt men skal til jordmor i uke.13 Dette er mitt 2.barn og velger derfor bare jodmor. Har enn ett normalt, sunt svangeskap, trenger enn ikke å gå til lege. men legen vil sikkert mene noe annet pga de tener penger på deg ;) Det er noen jodmødre som ikke kan ta forskjellige prøver, men dette får du vite når du kontakter jordmor. Min jordmor mente vertfal att det ikke er nødvendig med lege og jordmor annenhver gang vist enn ikke vil. ;) Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...