* 5 om dagen * Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 i går fikk vi montert og koblet til varmepumpa, og det er så godt å varmt inne her, hele huset. har åpent mellom etg så det er god varme nede også. Men kattene får ikke roa seg da, for de kan ikke skjønne hva som blåser i trappeoppgangen...hehe... bare et problem, jeg hører den om natta, og ikke sove så godt, men det går seg vel til? den har stått og jobbet i hele natt, men det er vel sånn før den har fått varmen i hele huset, og til termostaten slår inn... jaja, godt å slippe den vedfyringa :-)))
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Det er helt utrolig deilig med varmepumpe =) Her kan vi ha 22 grader, og jeg synes det er såååå deilig! Så kan vi komme til mamma og pappa hvor de også har 22 grader, og der fryser jeg! Blir en helt annen varme med varmepumpe =)
* 5 om dagen * Skrevet 26. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2008 ja,ikke sant, det er veldig godt. når vi har fyrt med ved,har det ikke vært lett å holde jevn varme,blir fort både 25-30 grader inne...hehe...har en stor ovn til 60 cm ved,og den er utrolig. men håper jeg ikke merker den når vi har hatt den en stund,utedelen hører jeg ikke, men den inne...åååå.... men nå er jeg fryktelig vàr også da, sikkert pga ungene som har gjort meg sånn...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Du blir nok vant til det etterhvert =) Nå har vi en annen slags varmepumpe, så vi har ike den innedelen i stua, men jeg vil nå tro at du blir vant til det =)
goldie Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 Hei, vi fikk også montert varmepumpe i går, og jeg synes det er fantastisk! Til vanlig er det ishus når vi står opp. Nå hadde vi den på 20 grader, og det var likevel kjempevarmt. Hører heldigvis ikke den om natta, da vi har soverom i etasjen over. Men vi kommer til å fyre i ovnen likevel ved siden av. Vil jo så klart spare strøm. Varmepumpa slår seg jo av når man fyrer i ovnen.
* 5 om dagen * Skrevet 26. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. november 2008 blir nok en vane ja, men den delen som står inne,er ikke så langt fra rommet vårt, og der måtte den stå...hehe.... vi kommer til å fyre litt vi også, er litt kos det også, men nå står den og går....deilig.. merker det særlig nede,for der har det alltid vært iskaldt,men ikke nå lengre :-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå