Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får dere sove lenge? Våkner grytidlig hver morgen. Full av energi og ved 13- 14 tiden, helt tom. Må hvile litt da, får å klare kvelden. Skulle ønske jeg klarte å sove lengre om morran. Sånn som sambo. Sitter og tripper til han står opp i helgene. Og de dagene jeg har fri i ukedagene så er jeg oppe ved 7-8 tiden. Slitsomt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe ... har en liten en som våkner kl. 06 og jeg skal være på plass på jobb kl. 08, så her er det ikke snakk om å sove litt ekstra om morgenen :-)

(Er av og til jeg får en time eller to ekstra i helgene da ... så da kan jeg drøye til mellom 7 og 8 engang)

Skrevet

uff ja...har det akkurat på samme måte. er lys våken i 6 tida, enda jeg ofte ikke er i seng før ett tida om natta. synes det er helt forferdelig jeg. men hva skal man gjøre da? jeg har kuttet ut koffein på kveldstid, drikker ikke vann rett før jeg legger meg, slik at jeg må opp tusen ganger om natta og har redusert sukkerinntaket. men til ingen nytte:(

noen som har noe tips til beroligende te eller noe som kanskje kan funke? All hjelp mottaes med takk:) hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...